Snap dat dit heel lastig is voor je en je gevoel niet goed doet. Helaas kan ik je verder geen tips/raad geven. Misschien toch inderdaad ff bij de gyn langs???
ieder lichaam is anders rimar maar meestal als het bloeden gestopt is, is je baarmoeder wel 'schoon', dus zonder resten en dan is het volgens mij wel mogelijk om negatief te testen
Ik ga gewoon morgenvroeg testen voor mezelf, en mocht ie positief zijn dan moet ik maar eventjes zien dat ik morgen ergens alleen prive kan bellen of zo
En als je verder ook geen kwaaltjes meer hebt? Bij mij waren de kwaaltjes meteen weg, en na het bloeden heb ik meteen negatief getest...
Rimar, ik denk dat je nu ook al zal kunnen testen... Als het nog steeds in je urine zit, moet dat nu ook zichtbaar zijn..
Ik heb nu oa ook die matcare strip ovu en zw testen besteld, heb die zw test nog niet gedaan, dus daarom wil ik deze gezamenlijk met een kruidvat test doen, gewoon om te kijken of er verschillende uitslagen tevoorschijn komen. Met de midstream van matcare heb ik ook al positief getest, 2 dagen na NOD en op NOD zelf negatief.
je hebt verschillende soorten bloedingen... een innestelingsbloeding... Dit gebeurd vaak eerder als je NOD.... maar er bestaat ook een pseudomenstruatie.... het vruchtje maakt dan nog niet zoveel HCG aan om de menstruatie stop te zetten.... waardoor vrouwen toch gaan bloeden, maar vaak korter en minder hevig... Hierdoor dat vrouwen ooit langer zwanger zijn, alsdat ze denken..... Het is toch goed om over een paar dagen te testen... of alle hcg eruit is... ik had nl na vmk een hele vroege eisprong, telde toen aan van mn dochter en twijfelde of ik niet positief had getest nog door mk.. maar omdat ik in de tussentijd negatief getest had, kon dit niet.. was dus gelijk weer zwanger...
Daarom wil ik ook morgenvroeg eerst gaan testen, kijken wat de uitslagen zijn, en mochten ze beiden nog positief zijn denk ik dat ik toch even telefonisch ga overleggen met de vk en dan overleggen wat verstandig is om te gaan doen. Ik zou het anders niet weten hoe ik mijn zekerheid kan krijgen.
ik heb weer de standaars bruine boterham met kaas karnemelk en cup a soup lunch gehad haha zo als eigenlijk altijd
Gewoon vragen om een echo hoor!!!! en je mond open trekken... mijn huisarts.. wilde me toen na die bloeding geen echo laten maken, ik moest maar tot de 8 weken (!) wachten....... vandaar dat ik zelf bleef doortesten... om duidelijkheid te krijgen... en toen ik negatief testte wist ik dus genoeg...... het is onmenselijk om iemand in onzekerheid te laten zitten... een miskraam is zwaar klote, maar de onzekerheid, is nog veel meer klote..... liever duidelijkheid, dat je doorkunt... dat is mijn mening hoor...!!
Da's zeker klote, ik belde toen ik stolsels had verloren naar de gyn, en mocht anderhalve week later terecht, zou dan tegen de 6 weken zijn geweest.
HIER SCHRIK IK VAN!!!! ik heb mijn 1000ste bericht gemist :'( *zelf beker maar overhandigd Bekijk bijlage 41388 bedankt meeaan bedankt*