NOD Januari 2010 kletstopic

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kubus, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja je weet wat ze over kinderen zeggen he........kan best zijn dat hij toch wat zag.......

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vreemd.......mijn temp is weer op 37 graden terug gekeerd......en nog met vlagen misselijk......dus denk dat ik ziek ga worden.....

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh.....heb net toch nog een test gedaan.....waarom.......?......puur voor de zekerheid maar ook om te de bevestiging te krijgen dat ik niet gek ben wat ik gevoeld heb en wat ik gezien heb op die positieve test.
    Hier nu echt helemaal wit, en dus negatief en GEEN indrooglijntjes...........dus voor mij is het een bevestiging dat ik wel zwanger ben geweest en dat het vroegtijdig afgebroken is.
    De steken in mijn lies, de krampen en alle kwaaltjes klopten dus (wist ik eigenlijk ook wel want het was excact hetzelfde als toen met Sven)

4. Seth

Seth Niet meer actief

Ach.... hij kwam al op bezoek in de baarmoeder...(zie foto) dus waarom niet in zn kamer...

5. Seth

Seth Niet meer actief

Tuurlijk voel je dat..... ik voelde het toch ook....
    dus nee je bent niet gek....

maaruhhh als een test kan zeggen of je gek bent of niet ... had die dan niet knal positief moeten zijn.... :p
    (net als bij mij trouwens...:D)

Hopelijk zijn we binnenkort hier allemaal beetje gek... en stijgen de hormonen naar ons bolletje....:)

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een bizarre foto zeg! Jee.....

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He ffffff dimmen jij he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(was een beetje gekwetst door wat er in het dec. topic was geschreven dus vandaar had ik het hier toch even neergeschreven)

8. Seth

Seth Niet meer actief

:p beetje plagen... je kent me toch?

och... je hoeft je toch niet te verdedigen....
    je kent je eigen lichaam toch......

Helaas gaat het heel vaak vroeg fout......:(
    Ik wil dan ook echt niet voor nod gaan testen.... (en JIJ was zelfs op NOD!), maarja.. tegen die tijd, komt die testdrang weer......:)

En heb het idee.. dat ik hier niet veel steun ga krijgen om juist niet te testen.... want tjeetje... heb het in decembertopic gelezen...:D
    Ze sleuren je nog net niet naar drogist om test te halen...:D

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    wat werd er dan in december topic geschreven???

10. Seth

Seth Niet meer actief

Moet zoontje van psz halen..... misschien tot straks/vanavond...

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    daaag Seth

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ok zit ik weer tegen mezelf te zwetsen

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihihihi :D:D:D ja hoor ik ken je hahahahahah was ook al geintje bedoeld!

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat ze het wel verwacht had en dat sensitest altijd vals alarm geeft en dat ik dus dingen had gezien die niet waar waren.....een bepaald iemand. Noem geen namen. Maar dat is niet leuk als je een positieve test in handen hebt gehad.
    Kan jou daarin trouwens een hand geven, maar net zoals jou weet ik dat het gewoon werkt in mijn lichaam.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ben vanmorgen bij de gyneacoloog geweest en mijn cyste is weg. Morgen starten met clomid en dan de 24e weer een echo.

16. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    top zeg...ik hoop dat de clomid zijn vruchten (lees:eitje) afwerpt en je lekker op roze gaat!!
    x

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    #337 Mama Mars, 17 dec 2009
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
    Goofychick, een ieder weet dat t over mij gaat ;) ... Dus niet domme dingen zeggen!!!

Ik ben potjandrie 4 jar bezig geweest om zwanger te mogen raken! En als ik zeg dat die testen slecht zijn kan je me echt wel op me woord geloven!!

En zo doorgaan op het ''aanvallen'' , wat bereik je er mee?? T heeft je niks geholpen en het gaat je niks helpen!!

Er waren meerdere die het gezegd hebben, dus hou het ten eerst niet bij 1 en ten 2e ga lekker je gal ergens anders spugen als je er niet tegen kan dat mensen iets zeggen over een test!!!

ZO

18. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    duidelijke taal tante...

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    euhm...ik weet niet precies waar het over gaat...maar laat elkaar ff in een klein beetje waarde he....Ten eerste gaat goofychick erover door omdat ze zich aangevallen voelde...en als ik bovenstaande lees kan ik me dat indenken...

Ten tweede, weet je zelf wat een semipositieve test met je kan doen......en dan ook nog de hormonen die vol door het lichaam razen omdat je ongesteld bent....

Doe ff allemaal lief tegen elkaar, want dit soort afkattingen hoef ik niet zo graag te lezen... Dus ik ga dan ook maar wat anders lezen!!

Toedels! Misschien tot morgen weer.

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ze is steeds bezig en niet alleen over dat ze zich moet verdedigen..

Ben er gewoon een keer zat van!!

Deel Deze Pagina