NOD Januari 2010 kletstopic

Discussion in 'NOD forum' started by Kubus, Dec 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja dank je wel hoor, ben heel benieuwd wat er morgenvroeg uit zal gaan komen, we zullen het wel gaan zien, nog eventjes afwachten dus

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm zie op de lijst van jan nog maar 3 rozen staan, vorige maand ging het een stuk harder...

3. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja ik weet het, en ik weet niet of zoiets erfelijk is aangezien mijn oma bij alle 3 kinderen pas vernam dat ze zwanger was toen ze leven voelde, ze was gewoon ongesteld. Maar ik ben wel overtijd en dus niet ongi geweeest dus daarom denk ik niet dat ik hetzelfde heb, maar je kunt het maar nooit weten.

Is het al morgenvroeg???

4. meeaan

meeaan Niet meer actief

ik hoef toch ook niet hier voor de politie te roepen he ;)

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    NOd-politie treedt alleen op als het VOOR NOD is

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Meeaan,

Volgens mij woon je niet zo heel ver bij mij vandaan......

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Yoehoe!!!

Progesteron waarde was 64 op 5/6 dpo! :$

8. meeaan

meeaan Niet meer actief

Die NOD Politie is niet zomaar iedere gewone NOD-politie maar deze NODstaat voor NIET ONDERHANDELEN DAME!

9. meeaan

meeaan Niet meer actief

o niet?? gaarne in PB alsjeblieft :)

10. meeaan

meeaan Niet meer actief

is dat goed? wat is het? tell me, tell me

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ohw, sorry hoorrrrrrrrrrrr :p

12. meeaan

meeaan Niet meer actief

hahaha :p

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Normaal rond 30.

Grote kans dat er 2 eitjes gesprongen zijn :D

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Das heel goed nieuws Sammie!!

15. meeaan

meeaan Niet meer actief

Yoehoe :D

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Had er namelijk 2 zitten, die precies gelijk opliepen :D

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    2 eitjes? 2-eiige 2ling!!!

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Rimar:
    Het kan idd dat je nog ongesteld wordt terwijl je toch zwanger bent, een vriendin van me heeft dat ook gehad (al bleek het geen ongi te zijn, maar bloeding naast het vruchtje, gelukkig heeft het zich wel vastgehouden), maar meestal is dat toch niet zo.
    Ik heb zelf bij mijn eerste mk niet zo heel veel (lichamelijke) klachten gehad, beetje meer dan normale ongi inderdaad. Ook geen definieerbare stolsels en het bloed is ook wel minder en zelfs weggeweest tussendoor. De tweede was veel heftiger, toen deed het echt behoorlijk zeer, en kwam ook de vruchtzak er volledig intakt uit (bah!). Ook toen weer een paar dagen zonder bloed, voor het verder doorzette. Verder had ik pas een week of 7 na het begin van de mk weer ongi, en de zw-test was nog tot zeker 3 weken na het begin van het bloeden positief (bloeden heeft ook bijna 3 weken geduurd, met 2x een periode van 2 dagen niks).
    Ik weet hoe moeilijk het is, en natuurlijk mag je hoop hebben, maar ik ben bang dat die ongegrond is... sorry meis. Veel sterkte.

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,206
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook een vraagje van mij:
    Ik lees veel dat als je zwanger bent, een ovulatietest ook positief kan zijn. Weet iemand of die dan ook positief MOET zijn, of dat het kan zijn dat je wel zwanger bent, maar de ovutest toch negatief is (maar een zw-test dus wel positief zou zijn)? Beetje vaag verhaal, maar het lijkt alsof een ovutest reageert op iets wat bij een zw ook aanwezig is, maar andersom niet, dus dan zou een ovutest positief moeten zijn bij een zw toch? Of is een tweede streepje dan genoeg, hoeft ie niet donkerder te zijn? Punt is dat mijn ovutests deze maand alweer veel te lang negatief zijn en ik soms wel het idee heb wat zw-verschijnselen te hebben, en we hebben heeeeel hard geklust, maar ik wil me niet gek maken en dus eigenlijk geen zw-test doen... Volgen jullie het nog :)

20. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    BEG: I know, daarom juist de vraag ;) Maar dat je hem de éne keer wel kunt voelen en de andere keer niet, dát wist ik dan net weer niet :)

Mamatje: Nou meid, als ie eerder is geweest en je ei is bevrucht, dan gaan er wel een aantal van je wachtdagen af, mooi meegenomen toch?!

Rimar: Vreselijk he, als je wilt testen je dan toch nog een halve dag EN een hele nacht moet wachten? Pfffffffffff.
    Weet je, ik ga zometeen een kaars aansteken, omdat ik vreselijk erg voor je hoop dat je ondanks alles TOCH gewoon zwanger bent (gebleven)!!!!

Sammie: Ik ben een leek, licht me even in, hoe zit dat met die progesteron waarde?
    Oh ik lees het al! Wauw, misschien een tweeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share This Page