Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat duurde DAT lang zeg! Ben ook wel lichtelijk verslaafd, geloof ik . Zo, maar even gekookt tussendoor, had met toch honger! En dat terwijl ik om 15 uur nog wat gegeten had omdat ik toen ook al verging Subke: Ja, geduld is een schone zaak . Laat ik dat nou net niet hebben Hmmm, jammer dat je zo alleen zat
had ook last van afkickverschijnselen *schaam* ben maar druk bezig gegaan met het schriftje van mijn oppaskindje en even alles goed berekend, wat ik nu nog moet krijgen. en omdat hun moeilijk deden, hun logen over wanneer ze het hebben opgezegd, heb ik een mail als bewijs, wat hun naar het gastouderbureau hebben gestuurd, en dit is dus 2 weken later dan welke datum ik noemde, dus deze nieuwe datum teld, en moeten ze dus ook meer betalen, omdat ze later pas officieel hebben opgezegd dus ze hebben alleen zichzelf er maar mee eigen schuld dikke bult!!!
ja best wel op sommige stukken. maar heb schoenen met goed profiel zeg maar, dan ist te doen. mar had na een half uur wel weer gezien want het is wel erg koud:x