Kijk maar eens onder in de balk. Er staan er genoeg. Ik denk alleen dat ze het niet bijgelezen krijgen
Liane, goedzo meid, je moet jezelf niet op je kop laten zitten. dat ze maar gewoon betalen. Stomme profiteurs!
Hang ze... ik ga ook mijn lappie even weg leggen... ff met mijn mannetje op de bank en zo een pizza in de oven gooien
Ik kom straks wel weer ff spieken ( en ik krijg pijn in mijn vingers van het typen want mijn nagels zijn te lang, van de week ff wat aan laten doen, ik heb nml neppers en die vijlen niet fijn)
dank je wel! het helpt me om het door te zetten ook al voel ik me er wel kl*te door maarja het moet maar eens klaar zijn met ze!!! :x maar moet ook aan leuke dingen denken! ga lekker even op de koffie en even gezellig doen, me meisje vind opa en oma geweldig dus dat is weer lekker genieten! tot straks allemaal!
Fijne avond Liane.....en de rest goedeavond deze avond,...... Zo rapporten nu wel meegenomen maar denk dat ik 9 uur niet haal........zoonlief heeft extreem veel last van krampjes gehad vannacht en hebben maar 4 uur slaap gehad.....NOT FUNNY! (en dan even nagaan dat ik al 14 mnd niet doorslaap meer)....anyway......ik klaag verder niet hoor..... Hier vandaag opgeblazen buik, leek net of ik 3mnd zwanger was......tevens wilde ik een raampje boven mijn hoofd dicht doen....moest ik reiken.....had ik last van een trekkend gevoel bij mijn banden (dit heb ik bij de zwgsch van Sven ook een dikke week van te voren gevoeld) vollere borsten, Maarrrrrr.....ietwat rozige afscheiding net......hmmmm.....
hallo meiden! ingognito, lijkt inderdaad een teken aan de wand te zijn.. al dat babyspul in de aanbieding... hopen dat we het allemaal mogen kopen aan het eind van deze maand... goofychick...nog steeds spannend he? klinkt wel goed allemaal... hier: ei in aantocht denk ik..trekkende pijn in rechterzij en al een beetje draderig slijm...maar eens flink aan de klus beginnen.. verder nog nieuws? het is te veel om bij te lezen namelijk... liefs
haha, ach ja, hier is de babykamer al behangen, maar gewoon met pipstudio behang hoor, geen kinderbehang. maar dat komt omdat we zijn verhuisd naar een nieuwbouwwoning. en als ik die kamer niet ging behangen, we in de stof bleven zitten. maar had geen zin om maar ff snel wat te doen en dan daarna weer opnieuw te behangen als ik zwanger zou zijn.
Ingef: Yep, flink aan de klus jij, wat doe je nog hier BEG: Pipstudio behang? Van Woezel en Pip? Of wasda?