Gwn: Oh jee, wat freezing cold zeg! Hoop dat je snel geholpen wordt.... en ja, die lichamen.... hmmmmmmmm ik hoop dat je zwanger bent!
Ja helaas nog wel....Maar nu wel alweer 2de maand met eisprong! Tenminste daar ga ik vanuit hihi de eerste had ik er wel eentje met clomid 150mg.... Wel stom he, om mensen terug te zien na zoveel tijd....veel van de meiden die in NOD november 2008 zaten....die zijn misschien alweer bezig voor een 2de...whahahaha ( eigenlijk.....)
Dat is lang meiden... ik kan me er niets bij voorstellen. Ik probeer dat vaak wel in mijn achterhoofd te houden als je dan weer wat typt, terwijl je in de 1e ronde zit. Ik kan me voorstellen dat het niet altijd even leuk is om dat soort dingen dan altijd weer te moeten lezen?
Das nog erger.... echt af en toe....zakt de moed in je schoenen he... Maareuhm met die superwaardes van jouw ei...dat komt helemaal goed!!
Oh lees net in je onderschrift dat je idd allergisch bent...jeeeh! Dat is balen zeg.....succes met de icsi of ivf....(hopelijk toch niet nodig) mocht je wel gewoon doorklussen nu dan?
Thanx! Ik zat dus redelijk goed. En na de DPO is het vaak 14 dagen tot ongi, toch? Dan moet je nog maar 3 dagen... spannend? Of nog geen gevoel bij?
Ja maar is dat dan niet extreem onconfortabel voor jouw zelf? weet absoluut niet wat je voelt bij zo iets....
afgelopen 2 keren had ik een lf van 11, dus eerst maar kijken wat mijn temp morgen doet en anders kan het nog zo zijn dat die dip op dag 20 (volgens FF 21) ook nog mijn ei had kunnen zijn, dus wacht nog wel ff
Miran, ik ben een harde, ondanks de pijn zet ik wel door... Was helemaal vergeten mijn banner aan te passen We hebben 13-01 al een intake voor ivf/icsi!
Ben benieuwd, vind je kaartje er wel mooi uitzien!!! Meiden ik ga slapen.....trustttttttteeeeeee iedereen.
Sammie, stomme vraag eigenlijk, maar zo'n sperma allergie, heb je daar zelf lichamelijke klachten van, of stoot je lichaam het af of zo? Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen?
Incognito,ik voel het heel erg branden en het zwelt op van onder. Wat de consequenties zijn weet ik nog niet, want dat is nog niet besproken met de IVF arts. Dat hoor ik 13-01. Maar hopelijk is die intake niet nodig De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Sammie: Bah zeg niet echt bepaald prettig te noemen... en lastig ook! Niet alleen om zwanger te worden, maar ook als je niet zwanger wilt worden.... Hoop dat je snel meer antwoorden hebt voor jezelf...