Incognito, zoals je misschien eerder ook hebt gelezen heb ik ook een latex allergie, dus condooms geven geen uitkomt. En nou helemaal over te gaan op onthouding, nee absoluut niet!
je maakt trouwens een mooie dip in je temp en dan die progesteron waardes.... belooft veel goeds *steekt weer een kaars op*
Eh nee, niet gelezen.... ik klets hier ook pas net mee... Maar dat is helemaal lastig! Nee, geheelonthouding.... kun je net zo goed het klooster in gaan Damn....
Miran, wat zegt jouw gevoel deze maand?! Rimar, succes morgen met testen, zal niet meevallen.. knuffel! Seth!!
Iedereen verlaat mij... Vriend wilt erachter, dus ik ga ook maar eens Iedereen welterusten, en slaap lekker!
schouderklopje, je wens is groter als je pijn.... vind het zo balen voor je dat het toch icsi of ivf word dan.....lijkt me zo een extra stress nog eens erbij... (p.s. was je ook niet allergisch voor latex....hoe moet dat straks dan na een eventuele zwangerschap??) Oh vind je heel erg moedig! weet ff niets anders te zeggen....lijkt me gewoon heel erg moeilijk om hiermee om te gaan....
hahahaha.... Ja!!! Ik probeer het hier af en toe ook te volgen...... al ga ik zo naar bedje toe..... maar probeer ff te lezen wie er next op roze gaat....
negatief...zowiezo omdat ik vermoed dat ei eerder is geweest en we pas dan erna hebben geklust...verder omdat ik het idee heb dat ik niet helemaal gezond ben en iets me tegen houdt.....moet ff nog wat verwerken heb ik het idee...(weer clomid en dat mijn lichaam me in de steek laat enz...) ff afsluiten dat het nu weer werkt met clomid en dat alles goed gaat komen... Dat komt wel na nog een mooie ronde...ik wil het eerst even afwachten en als ik wat inzicht in mijn cyclus heb dan is het gewoon heel snel raak! Maar stiekem hoop ik toch...hahaha maar voel aan alles dat het echt niet raak kan zijn weer....gewone ongi kwaaltjes net zoals week voor ongi vorige cyclus...
Naja...in tussentijd iedereen ervandoor hahaha. Dag sammie, enneuh...superei!!!!! haha daar moet je zeker wel elkker van slapen toch!
Miran, niet de moed opgeven, anders hoop ik voor je verder! Maar ik ga nu echt, spreek jullie morgen weer!
Ik vond het al met al best mee vallen hoor Had ik ook wel het enorme geluk dat ik de eerste poging zwanger was........ Mijn puntie was wel erg zwaar maar het 100% waard hoor! Ik hoop dat je net zo veel geluk hebt als ik