NOD Januari 2010 kletstopic

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kubus, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Incognito ik weet het echt niet hoor meid...

Rimar, ja heb dat dus ook dat ik minder zin heb ik koffie, als ik dan al een tweede kop neem, dan smaakt het helemaal niet

2. Duploke

Duploke Niet meer actief

maar meisje toch..
    ik denk dat je frummeltje wel tegen de stress kan hoor, maar dat zal alleen de tijd uitwijzen vrees ik..
    ik heb toen ik pas zwanger was ook 't een en ander te verwerken gekregen en ben daar toen ook heel ongelukkig van geweest, maar zoontje is braaf blijven zitten..

zit jezelf nu niet schuldig te voelen meisje.. wat komt komt..
    stress is niet goed, maar ik denk dat er geen enkele mama ter wereld is die 9 maanden de rust zelve is geweest..

dikke knuf hoor

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Yaraah: Dat kan wel hoor, minder zin in koffie.... had het bij mijn zoontje ook de eerste weken, daarna dronk ik me gek aan de (cafeïnevrije) koffie :)

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Misschien reageer je wel zo door de hormonen meid, dat kan voorkomen, was 1 van de redenen dat ik al heel wat jaren van de pil af ben, omdat ik daar dus aggressief van werd.

Maar je man is wel een lieverd hoor zo te horen, dat hij niets deed terwijl jij aan het uitrazen was.

En wie weet is het een reactie op gisteravond, dat je temp morgen weer normaal is. Gewoon eerst zorgen dat je weer jezelf wordt en je man een dikke knuffel geven.

5. Duploke

Duploke Niet meer actief

:):):)

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    #3726 yaraah, 6 jan 2010
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
    ok ik zie het wel, heeft geen zin om nu mezelf gek te zitten maken hé

7. Duploke

Duploke Niet meer actief

ik sluit me volledig bij Rimar aan.. je hebt 'n schat van 'n ventje..

en Rimar aggressief??? dat had ik wel mee willen maken ;)

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Lief van je.... toch beuren jullie lieve woorden me wel een beetje op hoor....

En je hebt ook wel gelijk, maar dit is nog zó vroeg...

Heb tijdens de zwangerschap van mijn zoontje ook veel stress gehad en we weten de exacte reden niet, maar ik denk dat het daardoor komt,ik heb met 27 weken premature weeën gehad die ze eerst niet onder controle kregen en daarna met 30 weken weer opnieuw aan de weeënremmers. Uiteindelijk is hij pas met 39 weken geboren, maar ja, volgens mij kwam dat ook door stress...

9. Duploke

Duploke Niet meer actief

ik heb de eerste 6 weken nog gewoon koffie kunnen drinken en toen ineens kreeg ik 't niet meer weg..
    van de geur alleen ging ik al over m'n nek..

spannend!!!
    wanneer wil je eventueel gaan testen?

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dit klinkt wel aardig zwanger hoor, ooooooohh je maakt het echt spannend. Wanneer wil je evt. weer gaan testen?

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Rimar en Subke, ik ga vandaag voor mijn werk nog het Kruidvat binnen en ga een testje kopen die ik dan morgenochtend doe nadat ik getempt heb

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Dat doet me denken aan wat hij eerder op de avond zei: "Je hebt stemmingswisselingen, niet normaal meer"

Dus ja, misschien wel de hormonen, ik ging volledig door het lint, dat is nog nooit gebeurd....

Hoop dat je gelijk hebt wat de temp betreft, we wachten het af, meer kan ik toch niet doen...

En eh, even hier onder ons... het klopt niet dat ik zo boos werd, dat staat als een paal boven water en mijn man is misschien een lieverd, uiteindelijk, maar hij is echt degene geweest die mij zo tot waanzin gedreven heeft. Dat weet hij ook en hij voelt zich nu vreselijk schuldig...

13. Duploke

Duploke Niet meer actief

ik heb op 36 weken ook weeën gehad, door stress, weet ik zeker..
    maar heb toen op 20 weken ook 't nieuws gekregen dat mijn man leukemie had.. en daar krijg je pas stress van, believe me.. :)
    en de kleine heeft er toch niks aan over gehouden.. ;)
    is ook 'n beetje prettig gestoord, lijk de mama, maar das meer genetisch als van stress tijdens de zwangerschap :D

maak jezelf nu alsjeblieft niet gek lieverd.. wat gebeurd is, is gebeurd..

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

nee, dat heeft geen zin, maar je bent wél overtijd :) Ik wacht gewoon lekker met je mee af, maar hoop het wel voor je!

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nou subke, ik was ook allesbehalve blij met mezelf in die periode, maar nadat ik gestopt was met de pil ging het stukken beter.

Ik was nl niet van plan om door een anticonceptiemiddel mijn relatie te laten stranden.

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D Jippie :D En dat die dan maar mooi roze mag kleuren :D

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Stress is nooit goed, maar soms is het geen ontkomen aan en moet je er door heen, maar voorkomen is altijd beter dan genezen

18. Duploke

Duploke Niet meer actief

ok, je man krijgt dan geen knuf.. :)

maar pak hem straks toch maar 'n keertje goed vast, want 't is je man.. en zo heb je er maar een.. :);)

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee zo heb ik het ook gedaan, eerst tempen, en als de temp hoog bleef testen, aaaah spanning en sensatie hier op ZP

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    meiden bedankt voor de steun en zo maar ik moet echt aan het werk hier, want moet om 12u mijn trein halen en moet nog strijken. anders moet ik dat dus allemaal morgen op mijn vrije dag doen

Deel Deze Pagina