doe mij deze maar View attachment 41622 daar krijg ik 't dus vreselijk warm van.. hmm.. wel kleine foto..
@InCognito... Ik weet het, vrouwen zijn heel goed in zichzelf gekmaken Maar je klinkt zo zeker van je zaak... dat ik bang ben dat de teleurstelling dan alleen maar groter is. Zo had ik 2 maanden geleden ook echt de kwaaltjes van toen ik zwanger was.... vooral mn boobies. Maar helaas... ik werd stipt op tijd ongi. En dat komt echt harder aan als je je echt zwanger voelde. Nu voel ik by the way helemaal niets Maarja... ik weet ook niet eens wanneer mijn ei is geweest... cd 15 en 19 een felle steek... thats it! En tja tempen.... daar ben ik een kei in.... kijk maar naar mn temp kaartje Ovutesten gebruik ik ook al een paar maanden niet meer.
Vraag ik me eigenlijk ook af Ik geloof het pas als ik kotsend boven de plee hang, met in de ene hand de bril vasthoud en de andere hand een posi test!
hallo!!! wat kletsen jullie veel zeg, kan het allemaal niet meer bijhouden, heeft er iemand een update voor mij? x
idd....(heftig ja knikkende smile) ben ik het helemaal mee eens..... 9 maanden lang kotsen tot aan de bevalling toe......
Haha... ja das waar! Hoi 3kats! Update.... Knappe mannen in bad... Ik denk dat ik niet zwanger ben InCognito denkt dat ze wel zwanger is Uhhh ik geloof Yaraah kan bijna testen Temp van Beg ziet er goed uit en de rest ben ik kwijt
hahahahaha.... en dan een vent hebben die elke keer zegt... ja JIJ wou zwanger worden..... en bij jezelf denken,..... uhhh waarom wou ik dit nou??!! tja.. dat zijn ff de mindere momenten.... maarja... de mooie compenseren alles toch ZEKER wel....
Subke is op zoek naar haar ei en danst alleen de polonaise (of doet sammie terug mee?) (nog 'n beetje update voor 3Kats) oja, Rimar heeft haar functioneringsgesprek en meeaan is nog niet op komen dagen (maar die is ook pas na middernacht gaan slapen )
thanks voor je update... ik ga gewoon duimen dat iedereen op roze gaat!!! vind dat wel een goed plan en net zo makkelijk
ik vond niks aan heel dat zwanger zijn en nog eens officieel gefeliciteerd hè.. (weet niet meer of ik 't nu al gezegd had of niet )
hoi allemaal ik ben er weer heb vanochtend lekker gezwommen met meisje. en net weer lekker zitten huilen, omdat ik thuis kwam en de hond het haardoosje van me dochtertje kapot had gemaakt, maar dat vond ik niet zo erg, maar wel dat der haartjes kwijt waren, dus samen met manlief de hele bank afgestruind en heb een paar haartjes terug gevonden had me tas met het doosje in het zich laten liggen denk ik, vanochtend sleutels kwijt en waren al zo laat....