@Liane: gelukkig dat je nog een paar haartjes veilig hebt weten te stellen! @Subke: hihi dat had ik ook toen ik voor het eerst ging voelen bij mn bmm, dat was geloof ik 2 maanden terug...maar dat gevoel is niks voor mij dus daar ga ik me maar niet mee bezig houden
grinnik.. ik weet nog niet of 't iets is voor mij.. ga morgen nog eens voelen denk ik.. heb maar iets ingevuld bij FF, maar weet niet of 't klopt hoor.. zit ie laag? lijkt mij wel.. zacht? misschien.. open? denk 't niet whaha!
Subke: Mwuahahahhaa, een gezwel! Nee meisie, je bmm En wat ben jij toch een geweldige lieverd zeg! Ook al is het k*t nieuws, ik voel me na jou opbeurende berichtjes altijd even beter Liane: Reken er maar niet op, dit gaat vroeg of laat doorzetten Ik ken mijn lijf te goed, helaas Gelukkig dat je het doosje zo nog kan kopen! Heitje Eh, je hebt gelijk ook . (Zie je mijn grote grijns?) Maar ik zal er nu niets meer over speculeren, want inderdaad, ik maak mezelf helemaal gek! Wat een verstandige woorden van je
Als je eenmaal bevallen bent, blijft ie altijd een beetje open... Ten minste, het stukje dat je voelt zeg maar... Dus toen ik dat probeerde bleef het te lang open... sukkel die ik ben... Ben er dus ook weer mee gestopt
Hihi verder is die wel lief hoor!! Hij deed alles verder in huis voor me na zijn werk (was zo moe door het spugen dat ik gewoon geen puf had....ben ook 18 kilo afgevallen...) ...luisterde naar mijn razernijen door de hormonsters....en deed alles wat ik vroeg....(of eiste ) Enkel bij kots opruimen trekt ie de grens....dan gaat ie over zijn nek zegt ie hihihi. En hij deed ook dingen die ik niet vroeg...zoals de babykamer in een mooi kleurtje verven (ook al gingen we daar weg en hadden we afgesproken het niet te doen) En de deuren verven en de plinten....ook afgesproken niet te doen. En de meubeltjes in de was zetten!! En schilderijtjes ophangen....allemaal ongevraagd hihi. Gelukkig verschoont ie de poepluiers wel....ook al doet ie het niet met plezier (maar ja ikke ook niet dussssss)
Wie? Ik? *kijkt om zich heen* Thanks, als je mij bedoelt.. Ik voel me goed! Het rommelt en steekt weer flink in mn buik, geen vreemde gevoelens dus kan er nog geen conclusie uit trekken Incognito: goed zo meis, dat is een stuk beter! Relax! Als het raak is is het raak en anders gewoon doorgaan met proberen En zeker niet zo vroeg al gaan testen hoor, krijg je alleen maar een teleurstellende witte test van....
ja jij.. alé, de duimen staan weer omhoog!! en je weet 't hè, ik kan niet op roze tot jij op roze gaat (en ik wil deze maand echt wel op roze!!)