Jazeker, ik zit hier ook heel fijn op mijn plek, zou het ook heel erg vinden mochten we dit jaar niet goed doorkomen, dus we zetten met elkaar de schouders eronder en we gaan er voor
Heb ff flink bij gelezen.... Rimar, wel een beetje balen eigenlijk dat ie wit was de test...aan de andere kant heb je nu wel duidelijkheid. Op zoek naar het volgende eitje...Dikke knuf van mij!! Had het toch anders gehoopt voor je. InCognito....Als dat geen zwangerschapshormonen zijn bij je weet ik het ook niet meer.... Hier ook een mooie temp....hoop so dat het raak is. Zou wel leuk zijn trouwen en dan een zwangerschap...nog 4 weekjes dan is het zo ver....Zou wel een heel mooi plaatje zijn zo`n witte omgeving voor de foto`s....
nou dames, ik ga echt offline gaan.. zit hier met 'n paar verschillen die ik moet uitzoeken en ben al zo ver heen dat ik al naar de printer moet lopen om te kijken of ik ' het nu al wel uitgeprint had of 't alleen nog maar van plan was' komt niet goed dus whahaha!! dames, ik en mijn BMM groeten u!
Leuk hoor, over 4 weekjes trouwen!! Ben alleen bang dat de sneeuw het niet uit gaat houden tot dan.... Idd een mooie temp, ik hoop voor je dat je deze maand op roze mag!
Denk het idd ook niet dat de sneeuw er dan nog zal liggen.... Ik zag net een advertentie staan van m&m`s dat je ook je eigen tekst erop kan laten drukken. Laat mijn vriend nu ook helemaal verslaafd zijn aan die dingen......leuk idee om dat te doen...
Oh je gaat trouwen?! Super! Heel bijzonder om zwanger te zijn terwijl jullie voor het altaar staan.... Ik was ook zwanger vorig jaar toen wij trouwden, *zwijmel* Zou je denken?