NOD Januari 2010 kletstopic

Discussion in 'NOD forum' started by Kubus, Dec 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Leuk een januari kletstopic!! Kubus goed gedaan!! Ik hoop natuurlijk ook tegen het einde van die maand alleen maar ROZE op de lijst te zien, maar ja ff afwachten....

@Kubus, ik hoop voor je dat je pendels uit komen. Ik heb er nu ook een aangevraagd, maar er nog niets van vernomen, ben heel benieuwd. 1 januari is trouwens wel een erg mooie dag voor een positieve test!

@naliey, balen zeg dat je al zo lang bezig bent...2* lijkt me echt vreselijk, maar misschien geeft het ook wel een beetje hoop, het kan immers wel...
    En vervelend dat je niet bij je huisarts terecht kan. Maar wat houdt zo'n scan precies in???

@3kats, hoe weet je zo zeker dat je ook op deze lijst komt? Niet kunnen klussen of zo?

@macmazsy, balen meid, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Op naar het nieuwe jaar!!

@ricmar, blijf maar ff lekker bij ons, wel zo gezellig. En we hopen gewoon dat jij de februari lijst straks knalroze mag gaan maken!

@seth, balen dat je ongi geworden bent... maar misschien moet het wel gewoon zo zijn dat je nu in deze tijd misschien toch weer zwanger mag worden. Ik duim voor je!

@zethu, ik had je verhaal op het andere topic ook al gelezen, maar inderdaad een erg bewogen jaar voor je. Vreselijk! Maar wel goed dat je zo veel steun in je omgeving hebt.
    En wat geweldig dat je zo veel bent afgevallen. Dat moet gewoon goede moed en zelfvetrouwen geven. Ik zou zeggen kom op meid, hou het nog even vol. Jouw tijd komt ook nog.
    Bij mij is het ook allemaal anders gegaan dat ik van te voren gedacht en gehoopt had. Maar toen ik een nieuwe relatie kreeg waren we er snel van overtuigd dat het goed zat en dat we kinderen wilden. Binnen twee jaar was ons zoontje dan ook geboren!

2. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Heb zojuist even aan manlief uitgelegd wat dit forum nu precies inhoudt. Hij moest daar eigenlijk niets van hebben. Maar vindt het nu toch wel grappig en ook vooral leuk voor mij. Een echt meiden iets. Hij houdt zich er namelijk toch iets minder mee bezig dan ik. Maakt ook niets uit...daar zal het wel een man voor zijn. haha.

We zijn nu eigenlijk pas net bezig voor een tweede. We doen het zeg maar niet meer veilig, maar verder gaan we ook nog niet te veel moeite doen.
    Natuurlijk ga ik wel in de gaten houden wanneer m'n ei is er voor zogen dat we dan rond die tijd TOEVALLIG moeten klussen. haha

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi iedereen ,

Ik schreef al enige tijd op een ander topic ,ondertussen al een jaar ,was ook normaal de 1e die er een kindje zou krijgen maar helaas was dat 3x naèèn misgelopen.
    Sindsdien heeft er bijna al iedereen een kindje gekregen ,een aantal niet waarvoor ik nog elke dag hoop (bidden doe ik niet atheïst)dat hun droom ook mag uitkomen!
    Ik schreef nog wel maar het is ook zo dat ik niet echt over dat klein nog kan meepraten met 2 kadees van 5 en 2 jaar is ietsje anders.
    We steunen ook elkaar enorm waarvoor ik dankbaar ben!

Ik gun het ook iedereen zo erg ,zeker degene die het al wat moeilijker hebben dan anderen.
    Het is zo'n mooi geschenk en hoop dat 2010 een ROOS JAAR mag worden :)

Net zoals uw man vond de mijne het ook maar raar dat wij als vrouwen op fora erover praten over zwanger willen worden ,ermee starten enz.
    De mijn had zoiets van waar hou jij je toch meebezig ;)
    Maar na 5 jaar is hij wel van het feit je houdt er ook leuke vriendinnen aan over en sommige verwateren (jammer genoeg).

Hier zijn de kindjes aan't spelen met het Sintspeelgoed en ik moet nog een paar wasjes in orde maken.

Ik ga ook een bannertje moeten aanmaken ,hebben jullie leuke sites waar èèn te vinden ???

Groetjes

4. 3kats

3kats Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,235
    0
    36
    dank je wel lieverd!
    ik heb een piep klein ieniminie kansje nog in december.....
    hoop er niet teveel op hoor..
    jij ook heel veel succes, hopelijk zwanger januari door;)
    x

5. 3kats

3kats Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,235
    0
    36
    mijn mannetje gebruikt medicijnen waar hij tijdelijk onvruchtbaar van wordt en is nu zo ziek dat we al een tijdje niet hebben geklust...
    vandaar:)

6. Lilalien

En toch zullen we dubbel en dik duimen voor roze ;)

Heb een bannertje aangemaakt maar op verschillende sites waar ik uitreken kom ik telkens mocht het gelukt zijn andere bevaldata uit...

De ene 24/09/2010 ,een andere 02/10/2010,...??

Groetjes Lila

7. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ach ik zie wel hoe het loopt. Ik heb wel een oogje op iemand (heb hem afgelopen zaterdag voor het eerst ontmoet. 3de poging is eindelijk doorgegaan!) Maar hij is nog absoluut niet aan een relatie toe. Ik hoop zo dat hij alles snel een plekje kan geven.

8. Manon77

Manon77 Actief lid

Apr 16, 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hallo dames,

ik moet even wennen aan de nieuwe site. Is meer dan anderhalf jaar geleden dat ik op het forum mee heb gekletst. Ben inmiddels moeder van een prachtige zoon, reeds 8 maanden, en we gaan nu voor nummer 2. Spannend weer... Zijn er nog meer meiden die voor nummer 2 gaan??
    Eerste is natuurlijk helemaal spannend. Ik ben iets meer dan 4 weken geleden gestopt met de pil en rond 31 december is mijn ovulatie. Hopelijk gaan we geweldig het nieuwe jaar in!!

Hoe staat het met jullie?

x Manon

9. Lilalien

Goedemiddag ,

Zethu ,leuk iemand eindelijk ontmoeten en viel mee.
    Ik zal duimen dat het alsnog een relatie wordt ,weet bij ons heeft het ook even geduurd ,wij wilden beiden niets en na 3 maanden sloegen vonken over en nog geen 2 jaar erna kwam onze zoon eraan :D

Manon ,hier zou het het 3e kindje zijn ,tussen beide kids zit bijna 3 jaar en nu zou dat ook zo kunnen zijn mocht het snel lukken.

Groetjes

10. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ey meid...

je vroeg hoe dat zit met die scan...
    ik zal het even uitleggen voor zover ik het begrijp hihi..
    ik krijg dan een of ander vloeistof naar binnen zodat ze via de scan me baarmoeder en eileiders kunnen zien...
    dan gaan ze er met een cameraatje ofzo naar binnen en dan maken ze een scan..
    ze gaan kijken of me baarmoeder en eileiders goed zijn voor we verder kunnen met de hulp...
    dit is wat ik ervan weet hihi ;)

11. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    hey dames,

Mag ik me ook aansluiten bij jullie?? Mijn NOD is 1 januari, de dag dat mijn vriend en ik 10 jaar bij elkaar zijn... Dus misschien hebben wij wel een dubbel feestje te vieren.
    Dit word ronde 1 voor ons 2e kindje...We hebben al een dochtertje van 2,5.

liefs petra

12. Lilalien

Welkom peetjeuh ,mooie datum ook!

13. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ha meiden daar zijn we weer!

@3kats, sorry dat wist ik niet, van je man....hopelijk is dat ene kleine kansje dan toch raak....en anders komt jullie tijd vast ook nog wel.

@zethu, wat leuk dat je iemand op het oog hebt. Goed dat je zo positief bent en zelf in elk geval al verder kunt en wilt kijken. Hou me maar op de hoogte als je wilt...

@naliey, sorry, maar daar had ik eerder nog niet van gehoord. Kan me nu in elk geval wel voorstellen dat je zo baalt dat er geen plek was. Je wilt natuurlijk graag weten of er misschien iets niet goed is en dan zo snel mogelijk verder. Wanneer kun je nu dan wel terecht?

@manon77 en peetjuh23, welkom bij onze kletsclub. Kom d'r gezellig bij. Toen wij voor ons eerste kindje bezig waren en toen ik eenmaal zwanger was, ben ik ook best veel hier geweest. Ik moest dan idd ook wennen aan de nieuwe vormgeving. Gewoon vaak even langs komen, dan went het het snelst...:)

Hier eigenlijk geen nieuws. Leuk sinterklaas weekend gehad en goed geoefend.;)

14. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    goedemorgen meiden,

ik mag mij hier ook aanmelden. had deze ochtend bij het afvegen helder rood en temp is gedaald naar 36.5 dus ja op naar de volgende ronde zeker

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Hier ook ongi geworden... :(

16. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eyey...
    ik moet een hele cyclus afwachten (dus tot ik weer ongi ben en dan weer opbellen)...en hopen dat ze dan niet weer vol zitten..

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Het is dan wel mijn eerste pil-loze cyclus, maar uitgaande van 28 dagen is mijn NOD toch echt 1 januari.. dus ik sluit me graag bij jullie aan!

18. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!

Ff een paar dagen een beetje rustig aan gedaan op zp, dus was in december blijven steken ;)

@ Nieuwe meiden: Welkom en heel veel succes de komende ronde!

@ Pricsil: Hier nu in ronde 6... Hoop dat het binnen een jaar gaat lukken, maar is altijd afwachten natuurlijk. De tijd vliegt in ieder geval met al die lieve meiden hier!

@ 3kats: Mijn duimen draaien voor jou hoor lieverd! Er hoeft maar 1 goed zaadje tussen te zitten dat weet je :) En mocht het niet zo zijn ontvangen we je met open armen hier ;)

@ Jollie: Ik herken wel wat jouw mannetje zegt. Die van mij moest er in het begin ook niets van hebben. Hij begreep niet waarom ik over al die prive dingen met vreemden praat en viel al helemaal van zijn stoel toen ik hem meedeelde dat ik mee gingmet het zp uitje op 28 november ;) Nu is hij alleen maar blij dat ik niet de hele dag tegen hem aan praat en vindt hij het wel best :p

@ Naliey: Balen dat je voor HSG moet meid, hoop dat het meevalt en dat het iets oplevert. BEG heeft deze maand in ieder geval een prachtig kaartje na HSG!

Ik ben vast nog mensen vergeten, sorry in dat geval!

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

zwaai dames!

Hier ben ik ook helaas, maar wel een beetje verwacht. Bruinverlies is vandaag gestart dus ik verwacht morgen echt ongi te worden. :( Dit wordt onze 1e MMM ronde. Dat wordt dus tempen tempen en bloedprikken.

20. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi meiden,

Kom me ook aanmelden voor het januari 2010 topic, wat klinkt dat nog ver weg he!!!! Ik hoop gezellig met jullie mee te mogen kletsen (en straks mee te hopen en mee te wachten op de wachtbank), ik kan erg gezellig zijn hoor :D :D.

Liefs van mij

Share This Page