Nou meid dan voorzichtig gefeliciteerd, hoop voor je dat je frummeltje blijft zitten. En anders over een paar dagen met een digitale testen, die geeft een periode aan na ovulatie, kun je ongeveer zien wanneer je zwanger bent geraakt.
mamatje, sterke vrouw...praten blijft helpen hoor...ook als je al hebt gepraat met iemand erover. Maar ff ander vraagje...je zoontje lichte vorm van autisme...hoe ben je daar achter gekomen? en hoe was je zoontje als baby en peuter? Als je niet wil zeggen, maakt niet uit!
@Rimar: ach, maakt me niet zo heel veel uit hoelang, zolang het maar blijft zitten . Ik doe over een paar dagen nog wel even een test hoor.
Denk dat ik zo maar even bij me kanjer op de bank ga hangen.......misschien ff heel even me oogjes dichtdoen ben zoooo moe...
jeetje wat wordt er veel gekletst hier zeg... jullie kennen elkaar zeker van alle maanden dat jullie bezig zijn? Ik hoop dat ik er nog tussen kan komen Vandaag is dag 34 voor mij. Ik begin het nu wel spannend te vinden.
hey debby: dat valt wel mee hoor.. ik ben sinds oktober terug actief hier, dus ken de meiden hier max 3 maanden je leert ze snel kennen hoor oja, spannend hoor (zou 't nog vergeten te zeggen) wanneer wil je eventueel testen?
aaaaaaahhhhhhh, ik moet me zo inhouden om nu niet een test te doen.... haha. Heb nog een stuk of 6 liggen, dat maakt het er ook niet makkelijker op en al die verhalen hier op het forum. Straks maar weer afsluiten en gedachten verzetten. Mijn zusje komt straks op de koffie. Ze heeft net haar relatie van 2 jaar verbroken, moet weer thuis komen wonen, andere baan zoeken etc. Dus hou ik me maar ff met haar bezig i.p.v. met mezelf
ja, zoiets moet je niet tegen mij zeggen hoor! want ik zou zeggen 'gewoon testen' maar je kan beter nog dagje wachten
Haha, iedereen is inderdaad ineens vertrokken.... Nou ja, Subke, ik ben zelf eigenlijk ook wel een beetje 'testverslaafd' hoor. Zeker nu ik de 2 voor 5 heb ontdekt bij de KV. Dan is het ook niet gelijk zo'n smak geld wat je 'weggooit'. Maar ik probeer me in tehouden, al is het dan tot morgenochtend i.p.v. vrijdagochtend....