wel inhouden hè, want ik kan vanavond waarsch niet online komen en wil 't niet missen!! @Liane: spannend hè.. hoop 't zo voor je meisje
zucht that's it. ik ga offline 't wordt hier anders 1 grote puinhoop! tot morgen allemaal!! (als ik 't volhou )
dank je wel Subke ene kant denk ik dat er een goede kans is maar aan de andere kant twijfel en wil ik niet teveel hopen.... ik wacht af, moet wel tot morgen Subke!
Middag , Hoe is het hier ,iemand op ROZE ?? Mijn man vind dat ik vanondere "anders"ruik dan vroeger , op Ff staat mijn kruis er dus we hebben goed geklust en nu is het over aan het ei en de zaadcel Groetjes
wat kletsen jullie veel zeg... ik was bij 300 gebleven... en we zitten nu al op 309 pff hahaha.. ik heb dus niet alles bij gelezen solly... hoe is het verder hier??
@Heitje .....ik vermom me gewoon......kan de NOD politie me niet herkennen.....8) @BEG......aaaaaahhhhhhhhhhhh..........je temp!! @Plurkie, he bah meid, weg ongi!!! @Melania heerlijk meid dat je een vk toestemming hebt.... @Subke kan het geen vroeg ei zijn, zoals bij Seth? @Rimar, aan de ene kant ook wel fijn dat je nu zekerheid hebt, hoewel misschien je toch nog een sprankje hoop had.....? Knuff Mijn ei was behoorlijk van slag na de vmk.....dus hou er rekening mee dat hij ook later of juist eerder kan komen meid. @Yaraahhhh.......je temp is nog steeds boven een evt basale temp.....en nog geen ongi.... Dat ei wat je niet krijgt in FF is omdat je wat dagen natuurlijk niet getempt hebt. @Incognito.....je mannetje is OOK een lieverd.......maar soms..... @Subke, jeee meid. Tijdens je zwangerschap zoiets horen...pffff....je denkt dat als je zwanger bent het leven ff stil staat maar niets is minder waar! @1Dondersteen....meid bijna he!!!!! SPANNEND.....ben je lekker aan het genieten van je verlof? @Amle, hier ook last van mijn onderrug gehad maar is nu weer weg. @1Dondersteen mooie buik en ja hij kan ZEKER groter.....*hier zittend een voorbeeld ervan*.....was zonder snoepen (want doordat ik regelmatig moest eten had ik er geen behoefte meer aan) toch 22 kilo aangekomen....
Gelukkig trouwde ik toen ik 5 wkn zwanger was.....niks te zien, maar wel een heel mooi geheimpje met elkaar.....vrienden vonden me wel erg emotioneel.....bleef maar huilen. En mijn vriendin die mij met het toiletgebruik hielp die zei tegen mij dat ze een vreemde betovering om ons heen zag....hihihihi.....later begreep ze waarom
@ Goofiekippetje! ik ben nu 6 kilo aangekomen... En kind blijkt nu al 2,5 kilo te wegen... Mmmmm kom ik er zo dadelijk slanker uit?!? Zou leuk zijn... hihi
Nou weet ik dat heel veel mensen het zat zijn dit winterse weer.....maar mag ik ook even iets positiefs melden...... MIJN MANNEJTE KOMT AL LEKKER THUIS.....vanwege voorspellingen weerbericht......en anders was hij pas over een uur of drie naar huis gegaan........neemt wel werk mee maar toch!!!!!! JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!