NOD Januari 2010 kletstopic

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kubus, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    WATTTTTTTTTTTTTTTTTT.................JALOERS!!!!!!!!!!!!

Ik ben helaas niet meer op mijn oude gewicht terug gekomen, hoop er nog 5 af te krijgen als ik ga sporten of er een kilo of 15 bij te krijgen :D

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemiddag dames!

Ik wil even melden, voordat ik fressen ga koken, dat mijn bloeduitslagen goed zijn! Joehoeee!!!
    Maarrrr.... ik heb volgende week een afspraak staan omdat ik gewoon niet weet hoe verder. Ja, heel gemakkelijk.... zwanger worden natuurlijk. Maar ik kan geen half jaar meer aantobben, ik kan dat emotioneel niet aan ben ik bang. Dusss... omdat er eigenlijk helemaal niets is wat onze kansen vergroot moet ik toch komen om even de boel op een rijtje te zetten. Of ik er iets mee opschiet? Denk het niet.... maar meneer de gyn stond er zo'n beetje op. Dussss... op naar volgende week de 14e om 10 uur, misschien lucht het wel op? Maar ik hoop natuurlijk dat ik die ochtend posi test natuurlijk! Dan kan ik dat daar bespreken...

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Trishka.....mooie temp heb jij ook weer meid!!!

Jaaaaa ik heb iig het schrijven beoordeeld van de kids en ingevuld op het rapport......als ik nou elke avond een vak doe red ik het ook, dit was zo gepiept maar is ook het makkelijkste :D

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dames ik ga stoppen, moet nog werk afmaken, iedereen een fijne avond en tot morgen, mag zo door de sneeuwbuien naar huis rijden, niet leuk maar wil wel graag naar huis

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Goof.... jij weet toch wel dat er bij mij ook niets te zien was? Zelfs nog niet toen we terugkwamen van de huwelijksreis en toen was ik al 16 weken!

*zucht en ik moet hier ook gewoon nog 7 kilo, ben weer aangekomen, grrrrrrrrrrrrrr*

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    NATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJK kom je gewoon met een posi test bij de gyn aan!

Wel fijn dat je bloeduitslagen goed waren, ik weet neit waarvoor je ging, maar goed is goed :D

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Mamatje: Ja dat geloof ik wel, dat het nog erg hoog zit. Het is ook gewoon niet eerlijk, zoals voor zovelen hier helaas ook geldt…
    En weet je, je schrijft het heel positief, dus je zal er niets negatiefs mee bedoelen, maar ieder kind is bijzonder, met of zonder autisme ;) (Dat bedoel ik goed he, niet als aanval…)

Liane: Nou, ik vind het erg knap hoor, met 2 jaar al zonder iets kunnen zwemmen!

Heitje: Heb ff met je te doen….

Debby: Wauw, dat is inderdaad spannend!

Amle: Oh je, wat vervelend voor je zusje :(

Chebu: Ja, ik teken voor dat verbod, wat vervelend voor je!
    Hee en jou kleintje scheelt ook niet zoveel met die van mij! Die is van 28-12-08 :D

Rimar: SUCCES!

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    goof, wat heerlijk dat je grote mannetje zo vroeg al naar huis komt!

9. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha ik zat bijna weer op mn oude gewicht....
    was maar 31 kilo aangekomen tweede zwangerschap......
    met eerste ruim 25.... dus nu...

uhhhh ff rekenen kilo of 37 ofzo.... en niet door het snoepen....

mn buikje begint nu trouwens alweer op te zetten....
    en diegene die me in het echt gezien hebben, weten dat ik niet echt buikkie heb van mezelf..... :)

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    incognito nou mijn buikje is toch echt wel te zien met 16 weken

11. Seth

Seth Niet meer actief

Melanina..
    Spijkenisse...??!!
    kom je een bakkie doen...??? hahahaha woon net aan de andere kant van de spijkenissebrug.... :)

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hou maar op over die brug hahaha
    mijn hele fam komt ook van de andere kant :)
    Mijn oma woont in de kulk
    Haha

13. Seth

Seth Niet meer actief

mn kindjes zijn in t ruwaard geboren..... :)
    hahahaha was blij dat de brug niet open stond...
    vk wilde me al niet naar het ziekenhuis laten gaan, omdat ze bang was dat ik in de auto zou "werpen"....

nou als die brug open had gestaan was het zeker gebeurd...

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Mijn kleintje word ook in het ruwaard geboren me nichtje is er ook geboren .

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb in sept bloed moeten prikken ivm herhaalde mk'en.
    Alle uitslagen waren goed tot ik voor kerst te horen kreeg dat ze een fout hadden gemaakt in het Lab. Alleen de chromosomen waren goed. Dus opnieuw bloed laten trekken en vandaag de uitslag gekregen. Nu gelukkig wél alles goed :)

16. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    hallo allemaal :D

ik ben er weer! :)

@ seth en melanina, wat leuk dat jullie in spijkenisse wonen, ik kom er af en toe :) vriendin van mij woont ook daar.

ik ga zo maar eens kijken wat me meisje en ik gaan eten, manlief is sjaggie, heeft de hele middag in de kou moeten zitten wachten tot dat er kinderen kerstbomen kwamen brengen en die ligt nu op bed...

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ach tja ik hoor bij de groep die door de borstvoeding juist vet vasthield ipv snel afviel........anyway.....had ook een lichaam van een 16 jarige hiervoor.

18. Seth

Seth Niet meer actief

ik viel trouwens ook pas NA de borstvoeding sneller af... denk dat ik daardoor hoop vocht vasthield.... en niet alleen op die twee plaatsen....:p

16 jarig.... nee dat is ook niet alles....

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oohhhh wauw!!! Weet nog goed dat wij wel wat konden zien maar mensen die mij niet of nauwelijks kenden niks zagen maar dat kwam omdat ik helemaal een platte buik had.....gisteren had ik zo'n opgeblazen gevoel dat het leek alsof ik 3 mnd zwanger was.....:D

20. Seth

Seth Niet meer actief

woon in hoogvliet... het dorp ernaast...:D
    dussuhhhh je mag hier ook een bakkie komen doen hoor.... :D

Deel Deze Pagina