hallo dames, nou volgens mij ga ik ongi worden. heb een beetje bruine afscheiding het zet nog niet door maar geen krampjes en mijn temp is nog steeds 37.1. hoe kan het dat mijn temp nog zo hoog is? hij hoort toch eigenlijk naar beneden te gaan. als ik nu temp zit hij op 37.5.
als ik de 16e nog niet ongi ben. Dan is het 44 dagen en dat was mijn vorige cyclus ook. Ik wil me nog niet opfokken...
Seth: Ja, jij bent een magere lat, dus die buik is echt alleen van het zwanger zijn! Melanina: Dat geloof ik best, ik was ook helemaal niet blij dat niemand het zag! Op mijn verjaardag was ik exact 20 weken en toen pas begonnen ook anderen het te zien . Cyntje: Nou gelukkig maar! En wat een sukkels zeg, om zon fout te maken Nu is het misschien wel menselijk, maar zoiets wil je niet horen! Debby: verstandig, daar kan ik wel wat van gebruiken, van dat geduld en dat verstand
hallo allemaal, aangezien mijn cyclus ook iets van slag was klopt het nu weer. heb net een ovu test gedaan en deze was licht rose gister negatief. dus op na de 2e ronde met het klussen jeetje wat gaat het posten hard hier, sorry als ik niet overal op reageer maar om veel pagina's terug te lezen is ook weer wat. aangezien ik storingen blijf houden van deze site. ik zag dat rimar een miskraam heeft gehad? dat is mooi balen meid kut :x hopelijk mag het deze ronde voor iedereen iets worden succes allemaal
gisteren ovulatie test gedaan die was positief en net weer een gedaan en die is negatief dus mijn ei is geweest nu afwachten denk dat het ronde 3 word ach ja is niet erg o ja zo als het er nu uit ziet word mijn nod 18 januari plaats van 28 januari hopelijk gaat het goed met de rest...
Ehhhh ik zou mij eerder vasthouden aan temperatuur want bruine afscheiding kan je ook hebben als je zwanger bent, oud bloed. Had je al getest?
hey anoniempje, misschien kun je ook hetzelfde als mij hebben. ik was ruim 5 dagen overtijd. testen negatief. toen werd ik ook wat ongi ook alleen maar bruine afschijding (heel licht). na 4 dagen ben ik goed ongi geworden. had verder ook geen krampen en dergelijke alleen zere borsten wat naar mijn ongi weer weg was. wij gaan nu na ronde 2
ook eet smakelijk wel wat lekkers mogen we dan hopen, zag de bami met sate al voor bij vliegen tot later
jah ik heb gister getest maar helaas negatief! zou mijn lichaam gewoon een beetje van slag zijn? word hier wel een beetje onzeker van
ben je wel eens eerder over tijd geweest? was je hiervoor aan de pil? het kan ook zijn dat je zwanger bent en dat je baarmoeder zich schoon maakt, ik hoop dat dit het is voor je
als je ook overal op let word je eigenlijks ook knettergek. alle symptonen lijken ook veel op elkaar. en als je dan ook nog overtijd bent en de testen negatief, zit je helemaal in de stress. hopen dat een test duidelijkheid kan bieden en anders afwachten en dat is verschrikkelijk, had ik vorige maand ook. nu is het rare zit ik voor mijn eisprong is nu licht negatief, heb ik nog geen last van mijn borsten en vorige maand wel weer. het lichaam is vreemd en zeker als je overal op gaat letten. en zodra de eisprong geweeest is helemaal.