ja dan zal ik rond moeten gaan bellen als het echt zo is.... Tis niet zo dat ik ze op kan halen.....(geen rijbewijs)
ik wel maar woon in friesland .. Ik ga ff kijken welke ze aan het schrappen zijn o geschrapt hebben moment
weet je...als ik dat zeg...kijkt iedereen me zo aan....en zegt hoe doe je dat...met ALyssa...hoe kom je overal... Euhm...lopend...fietsend...lift van iemand als het echt moet.... Zeggen ze met zo een blik....euhm en als het regend? Tsjah...dan trek je een regenjas aan...kleine ook onder de regencape en gaan met die banaan...als je eerder vertrekt ben je er ook eerder hahaha Ik heb er geen moeite mee.......jij wel?
Ik had er geen moeite mee, ik ga nog net zo hard lopend of met de bus omdat t gewoon goedkoper is.. Maar ik moet zeggen dalijk met de beebie (dood verlaten gat waar we wonen) is het wel fijn dat ik nog ff snel me rijbewijs heb gehaald (2 weken later was ikzwanger)
ja...van amsterdam naar den bosch...nou ja denk amstel...of bijlmer station..weet eigenlijk niet welke ze hebben genomen..maar in ieders geval terug naar den bosch...ff kijken hoe laat de wedstrijd afgelopen is...nu ongeveer wel denk ik zo..
Nee,... maar ik vind het bijvoorbeeld ook niet erg om te lopen..... Denk misschien omdat ik het gewend ben.... mijn vriend pakt voor redelijk kleine stukjes nog de auto......
Oops dan moeten ze overnachten Het treinverkeer in Nederland is zeer beperkt, daarom adviseren wij u niet meer met de trein te reizen tot vrijdagochtend. De reisadviezen via deze site zijn momenteel niet up-to-date.
Hmm, keek net op NS.nl..maar daar word gezegd...verkeerd rond utrecht is vermoeilijkt...(raar woord, stond er niet zo hoor) maar begrijpje me? hahaha.. En dat het 30 tot 60 minuten kan duren voor verder te reizen...ik zal zo ff bellen...
ohoh...nou ja ik hoor het wel....ze moeten maar zien hoor! Hotel is zo geboekt, en werk moet ie zelf maar regelen....(heb ik het bed alleen!! geen gesnurk hahaha)
tsjah hij belde net...telefoon leeg...maar ze worden naar rotterdam gestuurd omdat er geen verkeer over utrecht mogelijk is....en via breda...pfft maar dan komen ze nog niet in den bosch....ze zouden bellen als ze meer wisten hihi...dus hij is straks in rotjeknor...
Tis dat hier de trein niet langskomt.... anders zou ik zwaaien... maaruhhhh hij ziet iig WEL het mooiste stadion van Nederland...