omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg, omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,omahcg,
Spannend... ik zal voor je duimen InCognito: ik zou ook echt proberen nog ff te wachten... en Liane: jij ook..... Als je zwanger bent, wordt je niet minder zwanger.... een gedachte waar ik me dan maar een beetje aan vast houd, zolang ik negatieve testen heb en geen ongi
nou spannend hoor!! bij mij nog steeds niet veel een beetje bruine afscheiding maar nog geen ongi temp is nog steeds 37.1 en af en toe wat steekjes!
ja ach, grapje onderling Hebben nu allebei een zoon en het zijn écht vriendjes en dat terwijl we elkaar echt niet zo heel vaak zien. Wel al samen op vakantie geweest trouwens Toen dachten we, leuk als we weer samen zwanger zijn en als dat dan meisjes zijn, dan kunnen we kruislings uithuwelijken
dank u subke en BEG!!! ik hou jullie op de hoogte! ik heb een probleem heb met de nieuwe laptop deze site precies met een groter lettertype en vette letters ,op een andere niet? wanneer valt men onder de categorie OMA ?
@Cyntje: wat fijn dat alles goed was joh! Ja, ik ga vrijdag maar even bellen als het lukt (morgen is de vervangster er, die vind ik niks), heb dan wel een cursus en weet niet wanneer de pauze valt.. Telefonisch spreekuur is alleen van 13:30-14:00u... Choco is op, nu nog even wat werken/opruimen/stiekem bijlezen tussendoor