hahaha...nou tegen mij hoef je niets te zeggen hoor. Ik geef er geen bal om dat voetbal..maar ventje is daar geboren he...dus dat is er met de paplepel ingegoten...
Mijn vriend is echt voetbalverslaafd... speelt zelf.., ziet alles... houdt alles bij... etc. etc... en het stomme... het zit er bij mijn zoontje echt vanaf baby af aan... toen hij echt klein was.. keek hij al voetbal... en zapte we begon hij te huilen.. zette we weer terug... stil... Net of het in het bloed zit... Nu wordt het natuurlijk wel gestimuleerd..... maar echt het is uit zichzelf begonnen.. hij speelt ook met niets anders dan een bal...
whaha..heb een leuek foto...kleine meis helemaal gebiologeerd voetbal aan het kijken.... en idd bal is leuk he!! Ach maakt niets uit toch... 3kats, sorry heb het niet allemaal meegekregen wil het er ook niet meer over gaan hebben want straks ben ik de gebeten hond door weer iets te zeggen ....maar ik vond de reactie van tante extreem overdreven en kwetsend...zelfs ik die niet wist waar het over ging...en daar reageerde ik even op. Live and let live... (schrijf je dat zo?)
Dus vanaf nu weer gezellig kletsen hier??????? Heb net even terug gelezen, maar word er niet echt vrolijk van.
dat snap ik en iedereen mag gewoon zijn mening uiten...niks aan de hand toch?( zo heb ik het in iedergeval mee gekregen van thuis uit) en ik heb het hele verhaal wel meegekregen en wil alleen laten weten dat ik wel snap waarom die uitbarsting er ff was...en verder toch niks aan de hand? maak van je hart geen moordkuil en de een brengt het net een beetje anders over dan de ander....het blijft toch gezellig hier? ik ben eigelijk nog illigalie.... sturen jullie mij nu terug..... *trekt nu een pruillip*
hmmmm bijna wel ja... tis dat je die pruilip trekt... en ik daar niet tegen kan.... tis alleen erg jammer dat de sorres van NOD december.. zo door blijft spelen in NOD januari...... Nieuwe ronde, nieuwe kansen... en wat geweest is, is geweest..... En nu klaar....!!!
kuch kuch....kriebel hoest!! proest hoest....kuch....verslikte me bijna in mijn chocomelk.....baaah...chocomelk in je neus...
ik zit nog in NOD december....maar goed daar wordt toch niet meer gekletst. dus neem ik geen sores meer mee.... mag ik nu blijven? * kijkt met mijn liefste en smekende blik*
"ik heb een tuintje in mn hart.... maar alleen voor jou......."... hahahaha mijn vent heeft van mn schoonma boxershorts gekregen van jan smit.... en hebben we zo'n lol om..... zitten we wat te vozen...en roep ik...oooo Jan... hahahahahaha of issie naar toilet geweest...en zeg ik... is het nu een jan shit boxershort....
*tap met mijn rechter voet....zet mijn handen in mijn zij.....is dat een reactie op mijn berricht??????:x*