Hee sammie, ik zou het niet weten, sta dr deze maand niet op Hier is het nogal rustig, subke moet eigenlijk druk aan het werk maar ze verveelt zich hier ook een beetje geloof ik
whahahaha!! ja!! bèèèèèèhhhèèèèèèhhh... @sammie: we hebben geen keuze denk ik doen we deze: ER STAAT EEN SCHAAP IN DE GANG! JA JA EN DIE SPRINGT OVER DE DAM, EN DE REST VOLGT DAN WANT WIJ GAAN OP ROZE!!!!!
Ik denk dat jij je ei hebt gehad op dag 11 Ff zal je kruis er morgen of overmorgen wel neer zetten, als je dan nog zo'n hoge temp hebt! Joehoe, én goed geklust, dus kom maar op
Oh jemig, jij maakt het wel heel spannend! Nou....... Ik denk dat jij morgen hartstikke positief gaat testen!
Hmmm, ik heb ooit (voor mijn bevalling, daarna gooiden ze me eruit... hoezo discriminatie?!) in de hypotheken/verzekeringen etc. gezeten. Gewoon even navragen bij jou verzekeraar, maar als ik me goed herinner, is een zwangerschap van 7 maanden of korten altijd een reden om te kunnen annuleren. Dusssssss (maar vraag het even na voor de zekerheid!)
CD9, 11 en 13.. dus ik hoop 't wel.. vind 't echt super spannend hoor waar FF dat kruis nu neer gaat zetten..
Hey dames volgens mij voel ik me ei heb zo'n naar zeurderig gevoel net boven mijn lies.... Morgen beginnen met de progesteron op mijn werk vonden ze het gelukkig heel logisch dat ik de eerste dag dan lekker thuis bleef. Dus na vandaag hoef ik woensdag pas weer ben benieuwd hoe t loopt met de pillen
He he, hier dan mijn nieuws... Laat ik eerst voorop stellen dat ik weet dat het nog helemaal mis kan gaan, maar ik wilde alleen voor mezelf bewijzen dat ik gelijk had, met mijn gevoel, het zo zeker te weten en ik test ook niet nog eens vóórdat mijn NOD is geweest maaaaaaaaaaaaaaaaaar: Ik heb vanmorgen POSITIEF getest!!!!!!! Streepje is te licht voor de foto, maar hij staat er echt....! En nogmaals, ik weet dat het nog hartstikke mis kan gaan, dit was alleen om te kijken of ik mijn gevoel kan bevestigen of dat ik hartstikke gek was