Meis, veel te vroeg Muts! Ja gaat toch niet nu al testen?! Dit geeft alleen maar teleurstellingen met zich mee!
shhhhhhhhhhhhhht, niet zo enthousiast! Kan nog vanalles niet goed gaan...... maar toch stiekem dankjewel
ahum, ben er heel nuchter onder hoor.... zei toch al dat ik weet dat het nog helemaal niet zo hoeft te blijven? Wilde echt alleen bevestiging voor mezelf dat ik niet gek ben!
zo en nu niks meer over die test Ik test ook niet meer totdat het dinsdag is.... mits het allemaal goed blijft gaan...
Uhmzzz... je typt wel erg enthousiast.. Meis, natuurlijk hoop ik voor je dat het raak is! Maar zo vroeg testen geeft vaak een nog grotere teleurstelling als je toch ongi word...
@Rimar, Subke.......ja spannend he......zijn er nu echt veel die dicht bijelkaar liggen qua NOD en die allerei symptomen hebben waarvan ze weten....hmmmm....... Rimar lekker aan de klus......mocht ik toch zwanger zijn dan geloof ik zeker in het fenomeen dat je na een vmk extra vruchtbaar bent ........
ben er ook weer vandoor voor vandaag... vanavond weer cursus en heb nog een hoop te doen! dusssss daaaaaaaaaaaaaag lieve meiden!
Incoginito is gewoon een hele enthousiaste meid......en ik denk dat het ook raak is bij haar.......we hebben al vele maanden met elkaar meegemaakt.....maar je hebt wel gelijk dat het natuurlijk ook mis kan gaan........
Hee subke, als je alles laat liggen dan komt het werk niet af, en dat is helemaal niet goed, dus................
@charmed knorrie fijn dat je collega's zo goed hebben gereageerd, en helemaal fijn dat ze erg begripvol zijn. Zo hier ga ik ook even pleitte......naar de feestwinkel, 1 jaar vlaggetjes halen voor zoontje en misschien lunchen met een vriendin alleen ik heb niet zo'n trek in lunch......hmmmmm....hoe ga ik dat nou weer doen....