ja ja, ik weet 't wel.. *gaat beetje in 'n hoekje zitten mokken.. zucht ff diep.. beseft dan dat Rimar gelijk heeft en gaat prompt offline gaan* tot straks of zo!!!
Nou en dat gaat mij dat extra veel houvast bieden, hihihi, maandag ga ik beginnen met de ovutests, ben weer met tempen begonnen, dus we zullen het gaan zien deze ronde
Hee subke, zullen we afspreken dat jij je niet eerder weer meld dan 15.00 uur, denk je dat je dat kunt volhouden? Jij als ZP-verslaafde (zegt de andere ZP-verslaafde)
euh, aangezien ik na 2 min al terug online ben, lijkt me dat wel 'n goed idee.. (hoezo verslaafd? ) ga m'n best doen.. tot 15uur!
Kom ff bijlezen ( want anders totaaaaaaaaaaaaaaaal niet bij te houden hier) tussen de strijk en brunch... INCOGNITO PROFICIAT !!! DIKKE ZOENEN! Heb je foto van de test ,welke test enz...hoe voel je je?? Ok en nu doordoen ,kan erna weer kuisen die mannen en kinderen maken er altijd een boeltje van en dan zeggen ja je bent zwanger want je zaagt meer GRMBL*:x Kusss
Wat is er om 15.00 uur dan??? Hier: druk op werk, maar kan mijn hoofd er niet echt bij houden. Verga echt van de rugpijn. Dit heeft ben ik bang niets te maken met ongi of zwanger....
om 15u mag ik terug komen ZP'n.. ja meisje, das minder.. dikke knuf hoor.. ik hoop dat de rugpijn snel betert..
oh oh.. ik zie Rimar terug online komen *begint stilletjes achteruit richting exit te stappen terwijl ze Rimar in de gaten houdt*