hier ben ik weer @ subke ik denk als je temp blijft stijgen dat je dan je ei hebt gehad beetje late reactie, sorrie. het bed zit in elkaar heb net even snel gevoeld, maar kon maar 1 sec. dus ga het zo even heeeeel goed uitproberen allemaal een leuke ochtend gehad?
@Liane heerlijk!!! Veel plezier met het uitproberen van het bed.....hihihihi.... @Subke, wel gezellig hoor.........maarrrrre probeer je doelstelling te laten halen
ik hoop dat het bed lekker slaapt!!! op het oude matras had ik altijd pijn in me schouders en rug ik had trouwens een heel raar gevoel in me buik, net of ik de hele tijd helemaal rechtop moest zitten omdat er een ballonnetje in me buik zat die anders zou knappen.... en een beetje raar zeurend gevoel.
Hee Kris, weer lekker geslapen in je eigen bedje? Hier alles goed, ben weer begonnen met tempen ga volgende week weer ovutest doen en dan kijken hoe het deze ronde zal gaan lopen
Heerlijk in mijn eigen bedje. Vaak wakker geweest maar zag elke keer op de wekker dat ik lekker weer kon gaan slapen. Vanavond maar weer eens proberen om een nachtje door te slapen. Wat goed dat je weer aan het tempen bent en de ovutesten gaat gebruiken. Petje af voor jou!! Hoe is met met Riman? Heeft hij er ook weer zin in??
Ja gaat goed met ons. Ik heb nu gewoon meer het idee van het was een soort van verlate ongi, ik weet wel beter, maar ik zie het toch meer zo, dus als de rest ook een beetje hetzelfde is gebleven met name mijn cyclus dan zou volgende week klusweek moeten zijn. En ik weet nu dat het kan, zwanger raken, de volgende stap is gewoon zwanger raken en blijven zitten. We gaan ons best doen, en we kunnen uiteraard zeker veel hcg gebruiken, met name de omahcg, hihihi, hint hint