pfff zit me dood te zoeken achter waar ik in mijn pc kan aanpassen hoe het lettertype is in de weergave van internetsite en als je post... grrrr
hij is nega dames, maar niet getreurd het kan ook dat me cyclus nu weer zijn normale lengte aan houd en dus 31 dagen is, dus wacht nog eventjes af en ik duim gewoon door dat dit te vroeg was
volgens mij zijn de 5 minuten al om maar omdat ik zo ga staren erna denk ik heel licht een streepje te zien maar die zit er niet gewoon eventjes afwachten en maandag nog keertje testen
daaag allemaal!! en Liane, 't gaat gewoon te vroeg zijn, maar je gaat op roze! ik duim voor je! (en voor iedereen hier) en nu ben ik echt weg daag!!
ja maar ik wasaltijd zo op tijd hihi en ben nu wat in de war, zijn die ovu testen betrouwbaar? haha me man zei dat ik ze maar moet weggooien omdat ik er alleen maar verdrietig en onzeker van wordt
tis hier erg stil vorige maand begon het op vrijdag met bruin bloed, ik hoop dat dit morgen uit blijft dan krijg ik weer meer hoop! eetsmakelijk allemaal!
hallo dames, ik wilde jullie ook even laten weten dat ik helaas een vroege miskraam heb gehad met precies 5 weken. gisterochtend stond ik op met heftige krampen en gingen gelijk alle alarmbellen rinkelen. een uur of twee later begon ik te vloeien. gelijk de vk gebeld die zei dat ik me nog niet druk hoefde te maken want het was nog 50/50 kans. later op de dag werd het vloeien en de krampen erger en ben uiteindelijk vannacht rond 2 uur het vruchtje verloren.