Fijn dat alles goed is.....!! maaruhhh vreemd.... bij mij is twee keer gezegd..dat het met deze termijn ECHT nog niet zichtbaar is.... (bij zowel knul als meid...) maarja.. je hebt nog altijd de 20 weken echo.... dus nog niet alles roze maken...
ja hopelijk over 9 maanden pas hihi! hmmmm nouja... er blijft een kleine kans.... en ooit is het net zo, juist als je het niet verwacht dan.......... gewoon alle opties openhouden...... __________________ ach ja hou mezelf maar voor dat het niet zo is...krijg ik ook geen teleurstelling.... hoe moeilijk...want oh im=k voel dit...ik voel dat....zucht....diepe zucht...
ohoh...zie net berichie staan over clomid...moet de mijne ook nog nemen!!! Bedankt hahaha..was bijna vergeten weer.....waar zit mijn hoofd......tsk tsk
o maar zeg ook niet dat je je voor de gek moet laten houden door je lichaam.... maar gewoon "blanco" blijven... niet denken NEE... niet denken JA.... gewoon que sera sera...
Oh heerlijk meid dat de nekplooimeting goed is!!!!! Vond ik ook toen een heel fijn gevoel! Niet dat ik het weg had laten halen maar je bent toch blij als je kindje lekker gezond is. Een meisje, spannend.....maar iid het is echt nog niet zeker, heb je een stiekeme voorkeur???
Geen idee.... gisteravond melde hij dat hij iets ofja iemand zag.... en toen zei hij de naam van zn overleden opa... (de naam die hij niet kent.... want is al overleden toen vriend 8 was) en nu was hij weer helemaal over stuur.... Is vanaf zijn geboorte een slechte slaper geweest... maar laatste maanden ging het opeens redelijk... tot nu de laatste 2 weken ofzo...
soorte van afkicken van sinterklaas? teveel spanningen bij jullie die hij voelt? Kijkt hij zelf misschien ergens naar uit? Of idd....ziet hij iemand die hem verveeld? Misschien eens in kijken als je kindje gevoelig is voor dit soort dingen om de slaapkamer te laten reinigen...misschien slaapt ie dan beter.... Oh en ik geloof wel in dat soort dingen hoor...kindjes worden vaak geboren met gaves...die ze later door op te groeien verliezen (of niet)