Sorry ff ego en nog niet bijgelezen: Ja, hij doet het weer..... Al had ik nu liever wat beter nieuws geplaatst , maar vanochtend weer een negatieve (lees: spierwitte) test in handen. 1 geluk: ben ook nog niet ongesteld, dus er is nog een heeeeeeeeeeeeeele kleine kans. Zal wel een hele lange cyclus hebben ofzo. Toch wel beetje balen hoor!
@Liane: gefeliciteerd! zie je wel!! @Amle: balen meisje!! kan geloven dat je er de pest in hebt.. ik blijf voor je duimen hoor!
zo, net naar de wc geweest en 'n hartig woordje met m'n ei gewisseld heb gezegd dat ze 'n leuk zaadje uit moet kiezen en dan vriendjes moet worden! en heb de zaadjes meteen 'n peptalk gegeven, dat ze zich niet moeten laten doen door m'n eitje en dat ze gewoon moeten volhouden en zichzelf blijven.. nu maar hopen dat 't werkt whahahahahaha!!! zouden we aan weekend toe zijn?
Prettig weekend BB10 en succes met je verleidingstrucs, wie weet kun je ala subke ontdek je plekje in eigen huis spelen
Ik heb ruim voldoende ovutests in huis dus ik ga gewoon maandag beginnen en dan zullen we het vanzelf gaan zien, hoop ik
ben ook hier en nu bijlezen en bijposten ,zp lag uit maar dat lijkt niets te zijn voor jullie VERSLAAFDEN
Hee harstikke goed zeg, gefeliciteerd meid. Daar moet op gedronken worden hi ha ho, daar moet op gedronken worden hi ha ho
proest, rimar valt van dr stoel van het lachen, hee subke jij bent echt aan weekend toe hoor, hihihihi malle meid
dank jullie wel allemaal!!! ik kom zo weer helemaal hier, ff bijkomen en van me meisje genieten en ff bijkleppen met me vriendin
ik wou net 't zelfde komen zeggen!! maar ik ga afsluiten ben 't beu hier en wil naar huis toe.. fijn weekend allemaal! weet niet of ik nog online ga geraken.. Zondagnamiddag is de kans wel groot.. zal zien
Piep , Incognito ,waar zit je zwanger meisje??? Subke ,haha je avatar past perfect bij je ik moet dan altijd denken aan een hyper-de-pieper ding en je voeld je beter dus heel goed. Miran ,hoe is het nog met A.?? Goofy,hai toch denk je echt??Knuffie!!! innesstellllingsbloedinnnnnnnnnnggg let it be plzzzzzzzzzzzzz!!! Liane ,PROFICIAt met je slagen! Amle ,meen je niet ,op naar dat roze streepje! Cynthje ,ik haat ook zo'n uitspraken van je moet blij zij met...zeker na mijn msikramen dan kreeg ik van familie te horen dat 2 genoeg ,voldoende was ,dat ik het toch niet aankon enz enz.. gRRrrrrrr zullenb wij wel beslissen hoeveel kids er komen ,jaloezie is de mens zijn beste vriend boeha8) Heb vandaag manlief gesleept naar de winkel hier op de hoek (kledingwinkel)en we kwamen met 10 stuks thuis voor 70 en nu zei hij genoeg geweest haha.Heb alles al opgewassen enkel met een kapotte droger hangt alles nu netjes op de chauffages ,kleerhangers ,schoonzicht overal haha. Ik kreeg wel ff balen toen ik in't oog kreeg dat zp niet werkte vanmorgen ,mja nu is het in orde me HAPPY Temperatuur is van 37.3 naar 37.2 van gisteren op vandaag zie ff. En heb vanmiddag op de zetel bijgemaft wat ik normaal niet doe ,zo moe. Groetjes
pff heb net een test gedaan omdat ik zo het gevoel heb dat ik zwanger ben.. heb een test gekocht bij de apotheek ratiopharm heet hij. En nu gaf hij gelijk licht positief aan.. alleen zou dit een voorgedrukt lijntje zijn of niet?? ik ken deze test ook niet echt.. en soms denk ik het is een roze streepje en soms denk ik nee hij is grijzig.