yep maar die kv test, die was dus nog wit toen ik van de wc afkwam en toen ben ik na 5 minuten maar onder een lamp gaan kijken en toen pas zag ik die streep, zo zenuwslopend haha
, ja, als je nog maar op 9DPO zou zitten nu, is dat wel logisch dat 't ff duurt ik begin mij hier ook weer af te vragen waar m'n ei zit.. heb er geen idee meer van.. heb ook geen vruchtbaar slijm gevonden en doe geen ovu testen, dus ja..
ja je temp schommelt nogal maar het gekke is dat ik wel rond kerst eikrampen en vruchtbaar slijm had, en rond oud en nieuw niet...
ja, en ik had gisteren echt ongi krampen, dus denk zelf dat 't gisteren geweest is, maar had dan 'n hoge temp verwacht deze morgen.. ? heb 3 keer opnieuw getempt.. en tja, missch dan toch die eerste dip, maar dan maakt je lichaam gewoon traag hcg aan meisje.. dat kan hè.. over 'n paar daagjes weet je wat meer
maar ik ga je terug laten meisje.. ik kom missch deze namiddag nog ff zien en anders morgen.. geniet er nog maar lekker van samen met je ventje
mijn hoofd gaat dan gelijk rekenen heb volgende maand met familie een feestje hier thuis dan kan ik het vertellen als echt zo is sept uitgerekend, oef, hoogzwanger in de zomer hahah ok, nu stop ik! ik ga nog even naar mijn mannetje liggen denk ik, is nog zo vroeg