Ik zou het gewoon doen meid, het heeft mij iid veel rust gegeven omdat je samen met tempen inzicht krijgt in je cyclus. En wat mij toen hielp was een echo laten maken bij gyn om zeker te zijn dat er een eitje was........(nu had ik ook een lieve huisarts en mijn verleden dat ik vroeger werd doorgestuurd)
er valt niets van temp kaartjes te zeggen, toch? Mijn temp was vanmorgen nl. weer iets hoger.... (0,2 hoger dan gisteren) weet het antwoord eigenlijk ook wel, maar gisteren wist ik zo zeker dat het over was, nu twijfel ik weer.... Stond vanmorgen boven de pot, kwam niets uit, omdat er niets in zat, snel het eerste het beste wat ik kon vinden (liga continu) gegeten, na 2 happen zakte de misselijkheid weg... Waarom doet je lijf toch zo stom
Lieve lieve lieve Goof, het kan bij jou ook nog een innestelingsdip zijn, je zit op 10 DPO! Is de ongi al doorgebroken? Nee?! Dan nog geen hoop verliezen!
Ik geloof er niet meer in hoor.... ja, hoop is er natuurlijk altijd, maar ik geloof er echt niet meer in...
echt irritant he?.. ik had het de afgelopen ronde ook.. misselijk en allerlei kwalen... na mijn nega test was het opslag over...... ik hou mezelf dus wel degelijk voor de gek...hoop wel dat het bij jou anders is natuurlijk...
haha, nou ik had 2 dagen terug een licht posi test, maar gisteren dus nega... klachten zijn niet over, maar het geloof is weg
ik heb dus deze keer weer haast nergens last van en afgelopen rondes dat er nix was, onwijs veel klachten...
mmm...moet ik ook, maar heb echt geen zinhin...mannetje doet nog een bakkie in, dusss... hoef nog niet in actie...hihihi
@ Incognito, hoe kan het dat je eerst positest en daarna nega? 2 verschillende testen? ik wou eigelijk vandaag weer testen, maar dacht bij mezelf ik hou het wel vol tot morgen, dat is beter, en nu heb ik spijt
het is echt raak hoor! hahaha..ik had precies hetzelfde! kreeg pas klachten na 8 weken... en dat terwijl ik, iedere keer als het achteraf niet raak blijkt te zijn, al vanaf mijn ei allerlei klachten heb....
Liane: Geen idee hoe je dat verklaart, niet twee verschillende testen... gewoon een bevruchting die niet doorgaat in een zwangerschap denk ik..... BEG: Lekker van genieten, zwanger zonder klachten!
Nee lieverd echt niet! Tis over en uit, we kunnen ons wel iets voorhouden wat er niet is maar dan is de teleurstelling nog groter. Volgende ronde is het weer net zoals twee jaar geleden, dan schelen de kindjes van mijn schoonzus en ons weer 4 1/2 maand, misschien moet het wel zo zijn.
BEG ik had meestal na me ei ook onwijs veel kwaaltjes en de ronde dat ik zwanger was niks ja 5 dagen na me ei onwijs misselijk en diarree en dat misselijk gevoel is nooit meer over gegaan . Dus het ziet er echt goed uit hoor hoe onwijs moeilijk het ook is om te beseffen . Ik denk soms nog steeds ik droom .
misschien moet het idd zo zijn ik hoop dat het bij mij ook zo moet zijn, mijn tante en ik weer tegelijk zwanger 3 jaar later. ik heb vannacht trouwens weer verschrikkelijk gedroomd