pffff dit gaan hele lange dagen worden....nog 5 dagen.... had ergens gelezen dat je baarmoedermond hard aan moet voelen tijdens een zwangerschap, die van mij voelt niet hard aan...wel heel veel slijmeige afscheiding...vanmorgen hoefde ik niet te spugen...wel misselijk enzo maar ja het is zo dat het niet perse moet elke ochtend spugen...maar daardoor twijfel ik wel gelijk... weet iemand trouwens dat wanneer je veel vmk heb gehad of sex hebben invloed kan heben om een vmk te krijgen?
mooie droom!!! maar bij jou is ie ook nog echt uitgekomen geniet ervan, alles komt goed ik heb gedroomd dat me oma was vermoord en dat ie daarna achter ons aanzat, hoe verzin ik het he werd er niet goed van droom al een paar nachten verschrikkelijk
Dat van de vmk weet ik niet, maar sex heeft geen invloed zeggen ze. Liane, wat voor droom heb je gehad dan? Hier zo ff stad in, ff schoentjes voor zoonlief kopen, wilde het nog niet omdat hij nog niet zelfstandig loopt maar het is wel nodig met dit weer.
Denk dat dat niet klopt hoor.... Je kunt namelijk niet voelen aan de baarmoedermond of je zwanger bent of niet..... Weet niet waar je dat gelezen hebt...??? Een baarmoedermond.. is wel harder als je al verder zwanger bent...om vervolgens weer week te worden (en lager te gaan staan) als je gaat bevallen.... maar niet in het begin... Er zijn theorieen... (en sommige gyns passen ze nog toe) om geen sex te hebben rond de tijden dat je eigenlijk ongi zou moeten worden.....(dus met 4 en 8 weken....) Sommige vrouwen krijgen wel onthouding opgelegd... maarja onder normale omstandigheden zou het niet uit hoeven te maken.....
BEG, ik zie een tweede streep! Alvast gefeliciteerd! Ga voor je duimen!! @Goofychick, jammer, volgende ronde beter toch? Positief blijven meid! Heb hier wel 'vreemde' klachten. Honger bij het opstaan terwijl ik gisteravond best veel gegeten heb. Ik hoop het zo!
ze zeggen ook dat je baarmoedermond hoog moet liggen nou dat was bij mij ook niet zo en hij was soms zelfs ook open haha en ik ben toch echt zwanger hoor
Duidelijk!! Joepie! We willen je niet in het februari nodtopic zien hoor. Daar blijf je maar lekker weg
sorrie maar ik ben er weer even vandoor sla mezelf voor me hoofd dat ik vanmorgen niet heb getest dus het moet vandaag maar een drukke dag worden moet nog even een paar straten verderop zijn dus ga even de kou in, weet niet wanneer ik weer terug zal zijn.... succes allemaal!!! ik hoop dat iedereen zwanger is!
Honger had ik ook gisteren toen ik naar bed ging, en zonet weer om 8 uur.....mega honger......allemaal PMS dus.
Beg ziet er fantastisch uit!! Mamaatje PROFICIAT !! Trisch ook PROFICIAT !! Meiden die klachten hebben op hoop leven e niet?! Men maag is niet in orde ,heb iets gegeten maar het wringt. Heb alles gekuist ,man zijn haren geknipt (heeft zo kroesel haren als donkertype mensen),kids seffes bad in en dan ikzelf ook. Man vraagd me elke avond hetzelfde of ik iets voel ,me anders voel ,wanneer ik een test ga wagen enz. Groetjes
Toen ik zwanger was van mijn zoon had ik 's ochtends ook mega honger altijd. Begon al vlak na het ei.
chebu ,dat is gezond s'morgens een goed ontbijt nuttigen ,veel energie voor de verder dag! Ik zie dat er vele nog jonge kindjes hebben , zijn er die ook al wat 'oudere' kindjes hebben??
Honger en zwanger haha nou ik ontbijt elke dag nu vroeger nooit en ik kan nu om 5 uur smorgens al wakker worden vd honger
ik krijg juist 's ochtends vroeg niets door mijn keel zelfs alleen een yakult gooi ik er weer bijna uit
oef net 2 van die american pancakes op, maar het zit niet lekker, blijft een beetje hangen zo achterin mijn keel hahah