Oehhhh lekker!!! Die lust ik wel!!! *Schuift ook een bordje frietjes door naar baby BEG* we moeten wel een beetje gelijk blijven qua gewicht!
Hier lekker big american hawai en Ristorante pizza met kaas en pomadori beide van Dr Oetker. Heerlijk
@ Beg, kan ook mee TETTEREN hahahaha dank je wel hoe gaat het met jullie? @ Beg, hoe reageerde je man op de test?
Lag een stuk verkoold pizzakorstje in de oven ja dat gaat wel stinken. Kubus over 13min. eten we Pizza hawai dus opschieten als je mee wilt eten.
aaaah wat lief! ik vroeg het, omdat ik me niet elke keer wil opdringen... ik ben vandaag echt heel raar en voel me ook echt raar
gewoon mee OH-en hier doen we niet moeilijk zwangeren, niet zwangeren, niet aan het klussenden, klussenden
Iedereen is toch vrij om hier te kletsen, dat wij al langer met elkaar kletsen en heel veel kletsen moet anderen en niet van weerhouden om niet te gaan posten.
Opdringen? Is toch geen opdringen? Iedereen mag mee kletsen hoor, ik lees ook nooit meer bij haha Wij lopen altijd een beetje de draak met elkaar te steken, maar klets vooral mee!