ik ben ook megatrots op hem, vind hem zelf ook erg cool! 8) hij speeld ook mee in musicals, waardoor ik erheen kan met enorm veel korting en soms gratis hij heeft gespeeld in belle en het beest en in tarzan, hij was ook in de reclame van tarzan te zien, en nu speeld hij in full monthey
ik voel me raar en ben ook wel raar moe, zie af en toe sterretjes bij opstaan enzo, en heb veel honger, en in de ochtend een heeeeeel klein beetje misselijk en jij?
Nou ik had gisteren al ongi krampjes... dus ik had de hoop een beetje verloren! Nu vertelde iemand mij dat dit ook gewoon van de zwangerschap zou kunnen zijn... Laten we daar dan maar op hopen. Verder ben ik heeeeel erg moe en is mijn haar heel snel vet Ben niet misselijk maar heb wel een raar gevoel in m'n buik?!
Wanneer ben jij aan de beurt? En voel jij je al een beetje raar ofzo? Erg he die spanning iedere keer!
Ik ben officieel woendag aan de beurt, maar mijn LF is meestal 13 dagen dus dat zou betekenen dat ik dinsdag al mag testen Elke maand voel ik van alles, krampen in mn buik, steekjes links/rechts en soms ook ongi-gevoel. Dus eigenlijk is daar geen pijl op te trekken dat ik dat nu weer voel. Sinds vandaag ook weer ongi-krampjes... Boobies doen ook altijd zeer tussen ei en ongi dus dat is bij mij ook niks geks. Het enige wat anders was, waren mn gloeiende wangen 2 dagen geleden, ze waren giga-heet, 2 dagen lang. + ik krijg weer beginnende ischiasklachten (zere rug onder boven mn bil) maar dat zegt ook weer niks.... Conclusie: niks geks dus eigenlijk
Ik zou al kunnen testen... Heel veel meiden zeggen namelijk met de KV 2 voor 5 positief getest te hebben tot wel 4 dagen voor de NOD maar ik durf niet! Ben zo bang voor de teleurstelling... nou en dan zit ik pas in ronde 3?! Je wordt zo onzeker door het kleinste krampje wat je voelt?! Is dat een zwangerschap, zijn het m'n darmen of word ik ongi??? Ik denk dat ik ook wel krampjes heb die ik normaal altijd heb gehad maar die mij nu echt opvallen?! Zal blij zijn als het dinsdag is... zekerheid!!!! Maar voor jou is het dan ook zo onzeker... je hebt klachten maar deze duiden niet perse op een zwangerschap omdat je ze wel vaker ervaart... Zie dat jij ook al een tijdje bezig bent! Nou hoop dat het mag lukken deze keer! Heb je al kinderen?
Yep, en dan lekker een jaar geen kwaaltjes meer minimaal, ehhh anderhalf jaar dan....heerlijk vond ik dat. Veel rare steken vandaag gehad, zelfs paracetemol ingenomen, heb nog nooit zoveel last van mijn ongi gehad, en incognito en ik vinden het nog steeds erg vroeg voor een ongi. Met 10 DPO, nooit gehad.
Is dat zo? Ik zou "iedere ochtend kotsend boven de wc" echt wel als goed nieuws ervaren hoor... dan weet ik het tenminste zeker!!! Tenzij ik ziek ben natuurlijk maar ik heb in geen 10 jaar overgegeven dus... Of zeg ik nou iets heel raars
maar aan de andere kant voel ik me ook weer heel goed en normaal, zegt er een stemmetje in mijn hoofd dat ik zwanger ben, maar aan mijn lichaam voel ik niet echt.... ik let ook overal wel op maar heb dat iedere maand denk ik wel, alleen dat volle blaas gevoel is denk ik nieuw.... en een beetje een gevoelige borst.
ik heb de vorige ronde, vet veel lopen kotsen en was toen niet zwanger deze ronde (en de ronde van mijn miskraam) alleen af en toe een steekje gehad, en toen en nu wel zwanger
thanks okee deze blijft echt wit bij mij maar je weet maar nooit, ik ga gewoon de volgende test afwachten en nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Ow... nou dus dat gaat ook niet op?! Getverderrie wat een onzekerheid! Waarom moeten vrouwen toch in die onzekerheid zitten. De mannen roepen altijd dat zij het sterkere ras zijn: Laat hun dan maar in die onzekerheid zitten! Verdorie
Snap wel dat je niet durft hoor! Maar goed ook, want het is niet verstandig om al 4 dagen voor je NOD te gaan testen... er kan dan nog zoveel misgaan... Ik heb dat dus elke maand, elke maand denk ik weer een ander soort krampje te hebben wat mij weer hoop geeft...helaas geeft alleen een posi test uitsluitsel We hebben nog geen kindjes, we gaan dus voor de eerste... Jij?