de laatste keer voordat ik de afgelopen ronde telkens ging kotsen, was ongeveer een jaar darvoor, toen ik voedselvergiftiging had opgelopen dus ik zei ook altijd, ik kots nooit, dus... hahaha
Ik voelde helemaal niks en heb tot nu toe nergens last van geen een keer boven de wc gehangen of zelfs maar misselijk geweest. We begin ik nu 's avonds wat sneller moe te worden.
Meestal begint de misselijkheid pas rond week 6 in de zwangerschap. Als je al misselijk wordt, 1/3 van de zwangere vrouwen is namelijk helemaal niet misselijk 9 maanden lang
Weet je... en ik wil je hoop niet in de grond stampen hoor maar... ik dacht vorige keer echt dat ik zwanger was: Ik was een ochtend heel misselijk, ik had dagen een raar gevoel in mijn buik, ik was moe, had een week voor mijn NOD heel licht bloedverlies en een tikje tegen mijn borst deed al pijn... Uiteindelijk werd ik gewoon ongi... Ik denk dat ik er toen veel te veel mee bezig ben geweest! Maar ja... Als je graag een kleine wil... dan is het toch ligisch dat je er veel mee bezig bent? Het is gewoon zo rot dat je lichaam zo'n spelletje met je kan spelen! Ik natuurlijk dat het gewoon gelukt is met je hoor...
ik dacht bij de zwangerschap van mijn meisje ook, nou valt best mee de klachtjes, maar de misselijkheid werd steeds erger, en toen moest ik echt veel spugen, maarja toen wist ik natuurlijk al dat ik zwanger was, dus dat is later in de zwangerschap.
Ja inderdaad... alleen een posi test geeft uitsluitsel! Wij hebben ook nog geen kindjes... Hoop dat 2010 een goed jaar wordt!
Liane: Neem aan die avatar je dochtertje is??? Wat een scheetje trouwens! Maaruh... je kan dus niet echt vergelijken met je vorige zwangerschap omdat je toen pas later in de zwangerschap verschijnselen had?! Dat is wel jammer...
Ik ga even lekker ontspannen in bad..en daarna dat Michael Jackson programma kijken. Fijne avond ladies!! Think pink!!
jaa dat is mijn dochtertje kan niet echt vergelijken, maar toen voelde ik me ook wel als nu, gewoon normaal enzo, maar dat is deze maand alweer 3 jaar geleden dat ik teste maar iets in me zegt dat ik zwanger ben maar aan de andere kant ook weer niet
Ennuh... waarom doe je geen vroege test als je toch wel het goede gevoel hebt? Ik heb namelijk niet het gevoel maar als ik die wel zou hebben... dan had ik niet na hoeven denken!
heb donderdag op de dag een test gedaan maar die was nega, en vanochtend dacht ik dat ik het nog wel zou uithouden, maarja daar had ik spijt van, dus heb daarna getest, terwijl ik een half uur daarvoor ook al had geplast, STOM! maar morgenochtend ga ik met ochtendurine een kruidvat test doen, dus ik hoop dat ie positief is, want mijn NOD zou ook donderdag kunnen zijn, dus dan kan ik eigelijk pas vanaf morgen testen....
Dames ik ga toch even liggen. Anders hou ik het niet langer vol dan half10 ben ik bang. Fijne avond en goed weekend.
Wat spannend he! Ik heb goede verhalen gehoord over KV testen dus... Ik hou je in de gaten En niet plassen morgenochtend... behalve in een potje