BEG!!!!! wat zie ik...zwangerrrrr!!!! gefeliciteerd lieverd en deze gaat mama heeel goed vasthouden!!!!
Tja die van mij sliep niet meer in in d'r ledikant. Dus dan ga je van alles proberen. Dit was de oplossing. En ze komt er gewoon niet uit zonder dat wij in de kamer zijn.
Ik woon praktisch naast de ikea hahaha dus ik kan hier geen ikea roepen zonder dat bijna heel het huis instort.
ik heb hier ook erg veel van de ikea staan! vind het echt een super winkel! helaas woon ik er niet super dichtbij
ik zie net trouwens in beeld komen dat er een extra nieuwsuitzending komt ivm een grote stroomstoring, gelukkig hier geen last van! ook al vind ik het wel wat hebben kaarsjes aan enzo!
zucht.ik heb zoveel kwaaltjes....dit is weer einde ronde! Pijnlijke boobs...rugpijn..koud...buikpijn...sjaggie..moe... Nu laat die ongi dan ook maar na 14 dagen komen ipv 17 dagen LF......
ik lig/zit hier half op de bank, met 2 poezen op me kan het toetsenbord niet zien, en 1tje stapte net op me borst en dat is toch wel gevoelig, terwijl ik dit juist nooit echt heb, volgens mij??? een babyboom hahahaha denk het ook!
ikke nog niet maar ga zo misschien wel.... begin alleen wel erg onzeker te worden voor morgen, maar probeer tegen mezelf te zeggen dat ik nog zwanger kan zijn, dat ik gewoon verkeerd heb getest