beeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh ik ben zo misselijk, maar kan niet kotsen, want ik heb nog niet gegeten...
Ze zeggen altijd dat je dan even een klein beetje (bv cracker) moet eten... dat dan de misselijkheid sneller zakt.
ikke voor januari.....mijn ei is als het goed is als ik dag 19 aanhoudt op 31dec/1jan geweest....vermoedelijk dan snachts want dat was vorige ronde ook.... Dus wishgirl...heb je goeie uitslagen van vaak goed!!
vanille vla, crackers, hmm bij mij hielpen melk en lange vingers.... Gewoon eten beg dan word de misselijkheid minder......want je hebt wel je voedingsstoffen nodig he!
Geen idee de artsen komen meestel na de ovhtendverzorging ,straks of morgen mee maar ik hou jullie op de hoogte! Jullie zijn lief! Begje proficiat met je mooie digi CB!! ff doorlezen...
Trisch ,nogeens van harte!!! Liane ,ik baal ook had deze morgen getest ,de urine was goed geconcentreerd maar niets haha ,manlief al van ach je hebt gewoon te vroeg getest haha (is lief mja). Hier is het sneeuwgedoe losgebroken ,we wilden weggaan maar ik denk dat af te bellen en het op een rustige dag te houden,ik wil echt niet eindigen zoals mijn vader of een autoongeval krijgen...met al die zaken die de laatste tijd hier stuk gaan en ik hou vast onze videorecorder gaat het ook stilaan begeven en het ding is niet eens zo oud. Nogeens die foto bestuderen en dan eten maken (aardappelkroketjes ,biefstuk met perpersaus voor ons en kipkrokant voor de kids met bloemkool in melksaus). Groetjes!
whahaha....hielp wel..moet er nu ook niet aan denken..maar dat was mijn tik tijdens de zwangerschap...en champignons....
ik had heeeel veeeeel broodjes gezond! ik ga vandaag lekker sleeen met mijn meisje, vandaag kan het EINDELIJK! ik ga lekker veel dingen doen zodat het snel morgen is! tot straks!
Hier sneeuwt het maar een klein beetje... En die hoeveelheid die gevallen is is ook niet om over naar huis te schrijven. Hier valt het dus allemaal wel mee Gelukkig maar, want ik moet nog de weg op vanmiddag!
kubus, het gaat niet om de hoeveelheid maar om dat het stuifsneeuw is...dat is het gevaarlijke. Pas dus toch maar op!
Ik weet het, maar hier is echt bijna niets gevallen. Hoef gelukkig de stad niet uit, dus zolang het niet veel erger wordt komt het wel goed hoop ik. Als anderen ook een beetje rustig rijden en niet bumperkleven...