Hey lieve meiden hoe is het hier? @ Koeky: Welkom meis en veel succes met de eerste ronde in de MMM. Hoop dat jullie met een duwtje in de goede richting gauw de 2e mogen verwachten! @ Fem: Jij ook weer welkom meid, jammer om je weer een ronde verder te zien Wordt vervelend om namen iedere maand voorbij te zien komen he? Heel veel succes weer deze ronde en we gaan voor een goed begin van 2010! Hier doet temp een beetje raar deze ronde.. Zit normaal rond de 35.9 (temp oraal) voor ei en na ei tussen de 36.3 en 36.5. Nu heb ik de eerste dagen niet getempt tijdens ongie maar zit nu al 3 dagen tussen de 36.3 en 36.5. Wel een maag/darmvirusje gehad zaterdag t/m maandag, maar geen koorts verder ofzo. Hoop dus dat temp morgen weer normaal is, want nu gaat mijn kaartje in de war grrrrrrr:x
Ik meld me ook aan. Wij zijn bezig voor een brusje en ik ben al een beetje ongesteld. Ik denk dat het morgen goed doorbreekt. De nod is 12 januari. Ik heb sinds 2 tot 3 rondes een regelmatige cyclus van 33/34 dagen. Daarvoor varieerde het van 10 tot 136 dagen.
@ Kubus: Mja, ik zie ook steeds dezelfde namen voorbij komen in dezelfde topics , ik vind dat we daar maar eens mee moeten stoppen, vind je ook niet??? @ Jessie: Ik doe ZEKER mee, mannetje komt er niet onderuit deze ronde, zodra de duivels wegzijn gaan we heeeeeeeeeeel goed (en veel ) klussen! @ Chebu; welkom meis, hier ook bezig voor een brusje, nod op 12 jan ondertussen alweer in ronde 5 . Nou meiden, we gaan het nieuwe jaar knallend (sowieso) afsluiten met een beeb in buik!!!
Hoi hoi @Jessie80, nee voor m'n dochter geen MMM gehad. Hier is de ongi nog steeds niet doorgebroken nog steeds bruin verlies.
@Fem, balen! @Koeky, ook balen zeg. Ik heb meer het gevoel dat mijn zoontje een 'lucky shot' was. Hoop dat het gaat lukken....M'n vruchtbaarste dagen zijn 28 en 29 december. Ben benieuwd! Ben eigenlijk een beetje bang.
Dames hoe is het hier... Owww ik heb zo'n pijn in me voet!!! Wat dat nou weer is. En ik krijg de kerst versiering maar niet af... maar het moet. Ik wil morgen de kaart gaan doen.
Ik zou namelijk aan de clomid moeten als de cyclus niet op gang zou komen. Nu komt ie op gang. Clomid is vooralsnog niet nodig. Maar ja, voor hetzelfde geldt is mijn nod helemaal niet op 12 januari en wordt alles weer instabiel. Ik ga deze cyclus iig ovulatietesten proberen.
Ik heb afgelopen ronde voor het eerst getempt en dat heeft bij mij voor best wat rust gezorgd... Probeer positief te blijven he meis...! (is makkelijk gezegd van mij I know)
Tempen ga ik nog niet deze ronde doen, maar als het nodig is die daarna maar. Hoop op allemaal wondertjes in 2010!
Tuurlijk..... onder de kerstboom... en die staat al..... nu deze maand geregeld.."dat ander boompje planten"....
@ Chebu: Welkom en veel succes! Ik ga afsluiten en nog wat dingetjes in de keuken voorbereiden. Ben morgen jarigggg dus krijg eters Fijne avond en slaap lekker!
Heyyy meiden, Ook ik sluit me aan bij deze ow zo gezellige clubie hihi. En hoop zeker dat het jaar 2010 meer geluk zal brengen dan dit jaar... En mede omtrent mn MMM, het is altijd maar weer een verrassing he?! Maar we geven de moed en hoop natuurlijk niet op! Voor de meiden die binnenkort kunnen gaan testen...HEEL VEEL suc6. Liefs
hallo meiden, hier Mystiklady wedergekeerd vanuit november 2008 nieuwe partner, over enkele weken verhuizen, nog 4 strips te slikken, dus die maken we nog even af, tegen die tijd zijn we alle drukte voorbij en lekker ontspannen, en dan tijd voor het echte werk zeg maar? maar kom lekker meekletsen om te zien wie ik in de maand april krijg om mee te kletsen (ja hopelijk niet natuurlijk zie jullie liever op roze!!) maar goed ff bij deze groetjes gabrielle
Alvast van harte gegfeliciteerd meid, en nog vele jaren dr bij. Fijne dag morgen verder, en dat je goed verwend mag worden met kadootjes . Liefs