Goeieavond! Goofy: gefeliciteerd met je jochie!! Zijvandehoek: gefeliciteerd met je zwangerschap!! En ik zag nog iemand roze op de lijst... ook van harte! (sorry, naam kwijt) Hier: heb ongi-kramp!! Wehhh!! *shoot shoot, go away!* Echt van die branderige steken onderin bij mn liezen.... Kan dit ook van een zw. schap zijn? Hope so, maar de moed zakt me bij zo'n gevoel toch weer echt in de schoenen...
Hey Miran, hoe is het met jou? Las dat je nu al ongi-pijntjes hebt ook? Heb het wel vaker halverwege de LF...hopelijk betekent het bij jou iets goeds! (innesteling?)
Nee...zoals ik al zei ben echt 90% zeker...moet alleen zo lang wachten nog voordat ik 100% zeker ben hhihi...dus de hoop die komt weer omhoog...vooral omdat ik vermoedde dat mijn ei eerder was...wat eigenlijk met de clomid bijna niet kan zijn geweest..maar je weet maar nooit....dan zit ik al op 12 dpo..... Ach ik wacht gewoon echt tot de 19e...misschien zelfs wel langer...ongesteld word ik vanzelf wel een keer in de tussentijd als het komt....maar ben er best wel zeker van...die pijnen in de rug zeggen mij genoeg.......
Hey Hey, Ja ik ben niet egt nieuw op de forum hoor ben er al een HELE TIJD maar ben er al een jr niet op gwst ofzo haha Maar het kan idd verslavend zijn Bedankt heitjekarweitje
Je hebt gelijk Miran... en mocht je tóch zwanger zijn..dan is dat mooi meegenomen Miracle: je naam komt me wel bekend voor...maar er zijn natuurlijk meer meiden met een naam die daar op lijkt...
Hey Hey, Ja jou naam komt me ook heel erg bekend voor en die van mgwc ook heel erg .... Maar ja is alweer zolang geleden haha Wat is jou situatie nu ?: zwanger ? bezg? Al kindjes?
Kletste jij niet begin vorig jaar mee met NOD? Alleen zeg je dat je nu pas begonnen bent met klussen voor een beebje...Hm, ik verwar je dan vast met iemand anders. Situatie nog steeds hetzelfde...Nog niet zwanger en ook nog geen kindjes...
diepe zucht voor heitje.....jouw tijd komt ook meisje....echt waar! Ik was het na 3,5 jaar ook zo zat...en toen voila...mooi meisje!.... Geef de moed niet op he!
Ik verwar je niet want ik zie dat je in feb/maart ook al meekletste en voor een kleintje ging. Had je een pauze ingelast??
Ik ga mijn vent volgen...die heeeft de PS uitgedaan...en is naar boven vertrokken.... Morgen word meisje toch weer om half 8 wakker.....hopelijk iets later want ze lag er pas om kwart voor 9 in..maar als ze doorgaat met wat ze laatste paar dagen doet.. Zucht snachts wakker...ochtend vroeg wakker...niet meer slapen overdag...niet naar bed willen...jeeeeezzzz peuterpuber!! Kindje volg je ritme, dan voel je je zoveel beter...want nu is ze sjaggie in de avond joh!! niet normaaaaal! Mag haar nog geen eens aankijken dan begint ze al te mopperen....hihihi.. Dus trusten meiden voor deze avond...en maar weer tot een volgende keer!
Thanks... en ik geef zeker niet op! Als het deze ronde niet raak is gaat mrHeitje naar de huisarts om zn zwemmertjes te laten testen.. Heeft jouw mannetje dat ook gedaan? Zo ja, hoelang duurde dat traject? (inleveren, uitslag onderzoek)
Hey klopt begin vorig jr ! En daarna ben er ik er niet meer op gwst ! Dus jullie verwarren je niet met iemand anders haha Ik ben toen gestopt heb een nieuwe vriend is helemaal fout gelopen met die stomme sukkel van die tijd ! Heb nu ook iemand ouder dan mij veel volwassenere werk etv etc haha Nee nog steeds geen kindjes maar was ook iet bezig toen ... ben sinds november eigenlijk ongeveer weer begonnen.... Maar gebruikte helemaal geen anticonceptie maar wel veilig zo zit dat een btje in elkaar
Ik zit trouwens ff goed te letten op waar die ongi-pijntjes vandaan komen... en soms voel ik gewoon van die prikkelige steken bij mn schaamhaartjes...heeel laag dus.... vaaaag! Klinkt dit bekend bij jullie meiden?? Typisch ongi-kwaaltje?
Oh meis dat is vervelend om te horen dat dat fout liep... maar maak hieruit op dat je nu weer helemaal happy bent! En wat fijn dat je met je huidige vriend er al zo vlot voor gaat! Ik hoop voor je dat het snel raak is!
Hey Hey Ja ik vond het ook heel vervelend ik had gwn me oogjes wat eerder open moeten maken en zien dat het nog een KINDJE was ! En helemaal niet 100% ervoor ging en maar gwn maar ja amen zei ! Maar me nieuwe vriend heeft al een dochtertje .... En wil graaaag een 2e maar was eerst elkaar leren kennen je weet hoe die proces gaat haha en ja tog maar die stap maken is kort maar ja .. waarom niet als we het allebij tog even graag willen .... Ik hoop ook wel dat het snel raak is heb nu wel lang genoeg gewacht vind ik eigenlijk ahaha en aangezien ik al 2 jr niks gebruikt heb hoop ik dat het voor einde van het jr wel raak is