Inderdaad, waarom wachten als het goed voelt? En als jullie samenwonen en jullie zaakjes in orde hebben, hoeft niks je tegen te houden toch
Ja daaromm !!!!! Pracht van een huis 3 kamerwoning SUPER GROTE KAMER DROOMHUIS ! HAHAH.. dus ja wachten wilde we ook niet meer Hopen dat me menstruatie eze maand lekker weg blijft
Ik hoop het ook voor je meis En nu gaat ik slapen... *gaaaaap* Ach, is het ook weer sneller morgen, weer een dag dichter bij NOD.... Al heb ik nu wel een vermoeden dat ik morgen ongi wakker ga worden... Slaap lekker!
Hahaha, hoop het! Vanochtend weer lekker misselijk, rijstewafel naar binnen gewerkt, en ben nu nog misselijker hahaha, dus als dat een goed teken is, heb ik het er ook wel voor over!
Hahah, ligt er aan tot hoever je die haartjes heb laten zitten maarre kan 2 kanten op he, aangezien ik ook steken heb downunder.
Fijne dag voor iedereen! Ik ga maar douchen en aankleden, om daarna voorzichtig naar werk te glijden hahah
goeie morgen lovely ladies, snotter snotter snif snif ik meld me ook weer. uch uch wel een hele drukke dag vandaag dus hoop me zelf te kunnen beheersen. Is er nog nog nieuws? hoop roze zag ik in de lijst
trouwens, hier nog geen spoor van enige ongi verschijnselen. terwijl dit dus volgens mijn altijd stipte en perfecte cyclus (wat waar is) vrijdag/zaterdag nacht had moeten zijn. moet ik me nu dingen gaan afvragen of komt mijn beeldige stress persoontje weer naar boven. *fingers crossed for ongi please* View attachment 42718
ik ben 36 dagen na m'n MK terug ongi geworden meisje.. dus je hebt volgens mij nog 'n weekje de tijd.. ik duim mee dat 't snel door komt!
Goedemorgenn dames, Weer een dag verder en nog steeds geen menstruatie ... Hopen dat het zo blijft haha al denk ik van niet ! ... Heeft iemand nog een btje goed nieuws ?:d
hey Miracle! op welke cd zit je nu? oja, heb niet teruggelezen.. veel te veel en heb hier teveel werk.. iemand update?
goedemorgen meiden, zoooo werd vanmorgen weer wakker met enorme pijn in me hoofd en weer lekker misselijk....heeft er iemand een ander hoofd voor me? me temp is 37.1 dus nog wel hoog...maar ik weet het niet hoor...hij was zo en zo van het weekend iets hoger, omdat je dan natuurlijk later re bed gaat en wat later opstaat...dus dat ie nu wat gezakt is zegt niets volgens mij....aan de ene kant hoop ik dat die klachten komen door dat ik misschien zwanger ben...aan de andere kant heb ik het gevoel dat het gewoon komt door een sluimerende griep of zo....