Kijk naar mij!!! Ik sta op ploffen... @ Heitje... wanneer test je dan? Wat heb je toch een schitterende temp!! Hallo trouwens! En doegie! Moet snel weer weg... solly!
hoi hoi zijn er meer meiden die dit kennen? ik heb zo'n ovulatie pijn, begon bij mij gisteren echt niet normaal meer nu heb ik nog de naweeen ervan! ik wou de huisarts bellen om te vragen of dat wel normaal is ik kruitp bijna over de grond dan! we hadden de dag ervoor nog geklust. maar ik heb deze pijnen pas 2 maanden ik voel me ei wel altijd maar helaas is het steeds niet raak geweest
thanks meisjes voor er nog zo in te geloven.. voel me beetje beter nu.. dikke knuf (en kan hier toch niet wegblijven.. )
hey maaike, ik kan er helaas niet veel zinnigs over zeggen.. mijn lichaam doet elke maand anders maar dan zal 't nu missch 'n extra groot eitje zijn en gaat 't allemaal dik in orde komen!
hey Rimar ik was net je tempkaartje aan 't bekijken en zag er iets vreemds op.. ben 't zelf uit gaan zoeken en 'nice'!! you go girl!! XX
hihih bedoel je te zeggen dat we optijd geklust hebben?? hihi ik snap het niet hoe kan het nou raak zijn als het erg uiteindelijk weer uitloopt hahah blijf het liefst een nacht ofzo met me benen in de lucht liggen ZWEM ZWEM
Eigenlijk geloof ik er niet meer in... net met het afvegen een slijmpje met een bruin streepje er in. Bah... ik ben nu al niet te genieten! En dan heb ik zometeen en vanavond een nagelklantje Heel de week druk met werken en nagelklantjes... eigenlijk heb ik voortaan een week vrij nodig als ik ongi word. Het word met de maand moeilijker... en daar ga ik a.s. donderdag over praten met mn gyn... Ik heb wel een tempkaartje, maar daar is niets byzonders op te zien... ik heb nl alleen de eerste 4 dagen en de laatste 4 dagen getempt Mijn temp is nu 4 dagen stabiel... op het punt dat ik de vorige ronde ook ongi ben geworden.
grinnik.. ja, maar je slijm zou de zwemmertjes moeten helpen.. ik probeer altijd nog effe te blijven liggen, maar dat was bij ons bvb vrijdag ook niet mogelijk.. (omdat 't al geen liggend standje was om mee te beginnen en we direct erna naar 't werk moesten.. grinnik) als 't deze maand dus toch gelukt moest zijn, is dat 't bewijs dat blijven liggen niet moet en ja, ik denk wel dat jullie op tijd geklust hebben.. de duimen staan omhoog!!
daar ben ik weer ik voel me eigelijk wel weer wat beter dan gistere en vanochtend ik ga niet meer twijfelen want daar komt alleen maar de teleurstelling van eenmaal spotting bij mij betekend dat het doorzet helaas.... misschien is het ook wel goed zo, dan heeft mijn meisje haar eigen verjaardag en het 2e kindje in de toekomst ook als ik nu zwanger zou raken zouden ze bijna tegelijk samen zijn. ik geniet van me meisje en ben lekker met haar bezig en geniet van haar. en probeer me er niet teveel mee bezig te houden dat ik ongie ga worden maar vind het wel raar dat mijn cyclus nou weer niet 28 dagen is.... of het moet vandaag nog gaan doorbreken. ik denk dat het dan pas donderdag gaat doorbreken? dus dan zit ik weer op het ouderwetse 31 dagen en volgende maand word dan als het goed is 31 dagen....... ga wel tempen aankomende cyclus, morgenochtend begin ik er mee voor het geval dat mijn ongie toch eerder doorbreekt dan donderdag...
subke, vertel nou....ik zie het rare niet hoor.... nou ik geloof er ook niet meer in hoor....2v5 was nega net...zal gewoon wel de griep hebben ofzo...