NOD Januari 2010 kletstopic

Discussion in 'NOD forum' started by Kubus, Dec 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

hihi thx:)

2. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    @ Subke, kan jou ventje niet in de wagen slapen? die van mij slaapt nog steeds in de wagen, als ze moe is doet ze haar duim in der mondje en gaat ze slapen, ook al zit ze op schoot :)

@ Lilalien, het gaat het wel beter, ze heeft nu nog alleen verhoging :) maar meestal loopt het in de loop van de dag op... dus moet vanavond nog even afwachten.
    ik weet niet precies wat ze heeft maar heel misschien beetje pijn in haar keel? gistere was ze in slaap gevallen en toen ze hoestte zag ik dat het pijn deed en daardoor begon ze te huilen en vanochtend met een appeltje eten had ze ook pijn in haar keeltje :(
    dus na het slapen straks beginnen we met thee en honing :) vanochtend nog niet gedaan omdat ze niet wou.
    en ik kan haar wel paracetemollen geven of zetpillen maar dat werkt niet bij haar, koorts gaat niet naar beneden en soms werd de koorts ook nog hoger terwijl ze een zetpil had gehad.

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Volgens mij kan je een zaadtest aanvragen bij de gyn zelf...maar zou ff de assistente bellen dan weet je het zeker...misschien heb je idd een verwijsbrief nodig van je HA...

Je loopt nog niet bij een gyn dan? Ik dacht van wel.... Maar als dat niet zo is idd...ff via je HA spelen.

Enneuh dat ligt eraan, meestal is thuis produceren en binnen 3 uur inleveren voldoende... Ik zat in een IVF centrum dus daar waren speciale kamertjes daarvoor.....en ik moest 1,5 uur rijden. Daarom misschien 2e keer slechte kwaliteit....was thuis geproduceerd en ik had het weg gebracht. 3e keer was daar geproduceerd..... :)

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Halloooooo!
    Ja 12dpo zit ik... ik ga zo meteen naar de Kruidvat om testjes te halen... :)
    En dan misschien morgen, of anders overmorgen.... maar ben weer zoooo bang voor die stomme duivels.... :(

5. Duploke

Duploke Niet meer actief

nee, zoonlief is echt 'n ramp als 't over zoiets gaat.. en zeker als 't gezellig is ergens, dan MOET ie erbij zijn.. :)
    heeft ie van z'n mama :D

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Jep, mooi kaartje!
    Die van jou lijkt ook wel 3-fasig te worden. (dan stijgt ie niet alleen na ei, maar ook nog halverwege de LF, en ze zeggen dat de kans dan hoger is dat je zwanger bent..maar dan moet je temp natuurlijk wel hoog blijven ;) )

7. Duploke

Duploke Niet meer actief

whaaa!!!!!! spannend
    :D:D

ik zou zo zeggen: wachten tot overmorgen..

maar van mij mag je zo meteen zelfs testen :D;)

8. Duploke

Duploke Niet meer actief

en 'n 6 fasig? zoals die van mij? alé, hij is toch al 4 keer gestegen :D
    grinnik.. :D

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Whahaha neee alleen met een ochtendplasje...zeker als het nog voor NOD is.
    Maar mijn lf is meestal korter, vorige maand was ie 12. Dus dan is morgen mn NOD....*slik*

Heb weer van die rare prikkelige steken helemaal onderin bij mn lies, op mn schaambotje. Voelt helemaal beurs. Schaamhaartjes zijn ook pijnlijk.
    Herkennen jullie dit van een ongi?

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    zeker mooi kaartje heitje!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Dan krijg je een 6-ling :p

12. Lilalien

Zow ,ik leer bij en je maakt me een beetje blijer haha:)
    Ik ken niets van 3-fasig (ff googlen)...

Ga maar testjes halen se ,ik had er vorige week ook gehaald mannetje deed er eens niet moeilijk over.
    Voorheen bij de miskramen versleet ik er aan de lopende band ,nu ben ik precies of ik ergens ben gerustgesteld dat het ooit nog wel mag gebeuren en anders niet.

13. Duploke

Duploke Niet meer actief

*slik*

daar hebben we 't hier al over gehad denk ik zo..

1-tje is genoeg hoor.. :)

14. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Lilalien, fijn dat je zo positief bent zeg! Dat word nog wel wat deze ronde als je temp zo lekker hoog blijft!

Ik heb het koud....brrrrrrr...mijn borsten doen ontiegelijk pijn.....zijn net ballonnen...vent mag er zelfs niet naar kijken.

En ben zooo moe.....

Heb nog steeds beetje buikpijn en rugpijn...echt dit word steeds duidelijker... Maar denk dat ik binnenkort ongi word dan...want zoveel kwaaltjes zo vroeg in de cyclus...dus toch een vroeg ei geweest... (denk dag 15...dan zit ik nu op 13dpo....)

15. Duploke

Duploke Niet meer actief

dan doe morgen maar als je temp nog hoog is.. goed? :)

en nee, niet van ongi..

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Alleen heb ik bijna elke maand wel een kaartje die de goeie kant op lijkt te gaan... een paar maanden terug was mn temp ook zo hoog en werd ik gewoon ongi.. alleen was dat wel een gekke maand want had ook een testje die heel licht posi leek...
    We wachten het maar weer af!

Ik ga er nu vandoor, ff de stad in! Bye ladies!

17. Duploke

Duploke Niet meer actief

daaag Heitje!!
    en je bent gewoon zwanger nu hoor.. en toen ook dan, maar dat is dan fout gelopen..
    nu niet

dikke knuf :D

18. Lilalien

Moet wel positief blijven want mijn man heeft zo zijn best gedaan haha
    Ik heb ook ijspegels van handen en voeten ,de rest is warmer zei men man??

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Nee ik ben niet bij een gyn. Alleen dat we wilden beginnen met zwanger worden, heb ik een gesprek gehad met mijn huisarts, vanwege dat ik rugpatiënt ben. Dus gepraat over hoe dat gaat, dat ik goeie fysio nodig heb enzo.
    Mannetje zit bij een andere huisarts, vind ik in dit geval wel vervelend maar goed, dat is niet anders. Hij gaat gewoon naar zijn eigen HA bellen dan, hij hoort daar dan wel wat te doen lijkt mij.
    Bedankt voor je info in ieder geval!

20. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    Doei Heitje!!! :) het komt allemaal goed! :D

Share This Page