Dat komt omdat het haar eerste keer is dat ze in FF haar temp bijhoudt. Bij mij zegt FF namelijk 22 januari als testdatum: "At least 2 cycles are necessary to accurately determine your usual cycle length and luteal phase. Without this information, Fertility Friend is suggesting to wait 18 days after ovulation before testing." Daarom zegt FF pas testen op 18 DPO...
aha! nu snap ik hem.. dan zal ie dat bij onderhand ook wel gaan zeggen (hoop ik..) is ook eerste keer dat ik temp, maar m'n temp doet nogal vreemd..
't is hier wel rustig hè.. ga ook afsluiten nog snel wat opruimen en 'n beetje aan thesis proberen te werken daag lieverds!
Jeetje wat zijn er veel meiden deze NOD-maand die al een of meerdere kindjes hebben zeg... En de helft hier zit nu in onzekerheid! Het is écht een NK/BK-broekloeren! Bijna iedereen doet mee! Wie gaat als eerste op roze?? Kom op meiden, we can do it! Go pink, go pink go pink! Wie wil vriendjes met mij worden op facebook? (zonder dan natuurlijk berichten te laten vallen over zwanger worden, dat houden we natuurlijk hier ) Stuur maar een pb!
Jantje komt bij zijn vader met de vraag: Papa, wat is een clitorus? Zegt zijn vader: Had je gisteravond bij me moeten komen, toen lag het op mijn puntje van me tong!
Maar 1 keertje Een dom blondje ligt te bevallen, een verloskundige staat naast haar. Vraagt het blondje op een gegeven moment: "Zie je al iets?" Verloskundige: "Ja, ja.. nu je het zegt, ik zie het hoofdje al! Maar het is helemaal zwart... Heb je het misschien ooit met een neger gedaan?" Dom blondje: "Oh jaaa, met een neger... maar dat was maar 1 keer hoor!" Verloskundige: "Ja, maar je weet, 1 keer kan genoeg zijn!" Gaan ze verder met de bevalling, komt het bovenlijfje eruit, is de verloskundige helemaal verbaasd: "Het lijfje is helemaal geel, heb je het misschien ook met een chinees gedaan?" Dom blondje: "Ohhh jaaa, met een Chinees, ja ook wel eens, maar dat was ook maar 1 keer hoor!" Verloskundige: "Ja, maar dat kan genoeg zijn he...!" Dus dan gaan ze nog verder en opeens blijkt het onderlijf rood te zijn. "Heb je het misschien ook ooit met een Indiaan gedaan?" Dom blondje: "Jaaa ohh met een Indiaan, maar dat was maar 1 keer!" Verloskundige: "Ja, maar dat kan genoeg zijn he..!" Dus de baby is er helemaal uit en nadat ze de neus en mond snel schoongemaakt heeft, houdt de verloskundige de baby een keer op zijn kop en klapt ze hem tegen de billen om te kijken of ie goed huilt. Dus die baby begint te krijsen, haalt het blondje opeens opgelucht adem: "Poeh hey... ik was al bijna bang dat ie zou beginnen te blaffen!"
thesis voor m'n masterdiploma TEW te halen.. 'strategische analyse van het bedrijf waar ik werk' moet alleen dit nog en dan ben ik eindelijk afgestudeerd!! ben al 6 jaar bezig.. en ben 't beu!!!! (en ik krijg vandaag dus weer niks gedaan.. ben toch ook 'n pruim hè)
nee, wil er niet teveel geld tegenaan gooien.. heb ik vorige maand wel gedaan, maar dat waren die van 't kruidvat en die zijn blijkbaar niet goed.. (maar die gaf ook ei op dag 17 aan, net zoals FF gaat doen)