yeps vorige maand. toen ik denk nu halfjaar trug van de pil ben afgestapt klopte mijn cyclus steeds. tot vorige maand ben de 27e licht ongi geworden stelde niks voor (was al 5 dagen overtijd). de 30e brak het door, was 2 dagen en was weer weg. daarom vind ik dit zo vreemd. vorige week met ovutest begonnen. was nega. dinsdag een lichte rose streep erop maar niet gelijk aan controle. verder alleen maar nega. vandaag 2 gedaan ook nega maar wel posi zwangerschapstest. dus tja ben bang dat mijn lichaam me voor het zooitje heeft net zoals een tijdjes trug....
heej, we hebben het ontzettend druk, we hebben nu 2 groepenn achter elkaar gehad, en dan zijn het lange dagen! soms wel van 7.00 tot 21.00. maar het is nog steeds erg leuk en nog steeds geen spijt! ons woonverblijf hebben we niets meer aan kunnen doen, maar we hebben mischien ook plannen voor een andre plekje ook hier op het terrein, veel mooier plekje, waar we ook langer zouden kunnen blijven zitten. maar dat moet eerst nog allemaal besproken worden of het het ook wel mag enzo! tot die tijd verblijven we op ons kamertje.....
Begje, heb jij die test bekeken??? Das geen twijfeltest hĆØ. Ik denk dat ze bedoelt dat ze twijfelt over haar lijf dat raar doet. Maar die test ziet er ernstig posi uit. Zomaar, Dan vind ik cd 14 toch wel vroeg om er vanuit te gaan dat je ei niet meer komt. Die van mijn komt soms op dag 17 pas en een andere keer op dag 10 of 12. Maar dan kleur je zwangerschapstest niet. Ik zou er toch een digitale test tegenaan gooien. (maar ja wie ben ik)
dat is zo. wacht eerst deze test vanaaf of morgenvroeg af. aangezien ik al een x eerder de mist in ben gegaan. wel positest toen 2x nega en de HA toen nog. en idd mijn lijf is raar aan het worden en mijn cyclus klopt ook al niet. dus we zullen zien..... vanaaf gelukkig wat afleiding ivm visite. mits ik na het eten straks al test. moet vaak plassen = vaak testen. is deze dan ook posi dan haal ik zeker een digi test op. om precies te weten.
als ik vanaaf posi zal testen. heeft het wel voordeel. vriend moet morgen na ome dokter dus kan dan zo mee
He meiden, hier is mijn ongi naar 2 volle dagen ook weer gestopt.....snap er niks meer van......blijf stekende buikpijn houden en duizelig. Meiden met BV ervaring kan het komen doordat ik 9 mnd BV heb gegeven??? Dat de hormonen nog op hol slaan?
Nou meiden, hier duidelijkheid :x Vanmiddag vlak na mijn laatste post kreeg ik flinke buikpijn uitstralend naar mn rug. Tijdens de vergadering ook nog een paar keer, steeds met vlagen. Net bij thuiskomst meteen de wc in gedoken en met afvegen donker roze... iets waterig. Maar het is dus weer zo ver, op naar ronde 15. Ik hoop dat de andere wachtenden meer geluk hebben als ik!
Oh meissie een hele dikke knuffie!!!! Donderdag naar de gyn zie ik in je onderschrift, is het de eerste keer dat jullie gaan.....ben benieuwd!
Nee, ik ben er al vaker geweest. Ivm mijn 2 mk hebben we bloed moeten laten trekken. Daar kwam niets uit. Maar omdat ik er voort erg moeite mee heb... en ik niet over 6 maanden nog niet zwanger wil zijn vond hij het nodig om even alles op een rijtje te zetten. Maarja... ze kunnen niets doen denk ik. Op het moment voel ik niets.... geen verdriet, boosheid... alsof ik verdoofd ben zeg maar... de tranen zullen donderdag bij de gyn wel komen denk ik.
@Liane.... Ik duim dat jij op roze mag meis! Al dat rood is ook niets Ik ga nu lekker dokter mc dreamy kijken... Doeidoei!