NOD Januari 2010 kletstopic

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kubus, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dag dames, hier nog steeds snipverkouden. En ik snap mijn lijf niet (klinkt jullie vast bekend in de oren ;))..

Ik dacht dat mijn ongi zowat over was (tampon vanochtend minimaal beetje bloed), voor de zekerheid toch nog een tampon gebruikt.. zit die ineens weer helemaal vol en ook nog best veel bloed, zelfs een stolseltje, op het toilet aan het begin van de avond :$..? Nou ja, hopelijk was het een eenmalige actie van mijn lijf, ik vond 5 dagen ongi eigenlijk wel prima namelijk!

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou ja... out of the blue!!!! Ik ga naar de wc en... ja hoor de duiveltjes zijn er! Nou ronde 4 dan maar!

3. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    zo ben ik weer...
    kotsmisselijk, want heb veel te snel gegeten hahaha :D

4. Amle

Amle Niet meer actief

Balen 2g4e, succes in de volgende ronde.

Cyntje: je houdt het dus nog ff spannend?!

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @jessie.... stom lijf hebben wij vrouwen he?
    Ik had in oktober 1 dag lichte ongi
    2e dag: tampon in ivm feest ouders.... helemaal schoon!
    3e dag halverwege... toen begon het weer! Ik begon al bijna te denken joh!
    daarna weer ongi als vanouds... géén pijl op te trekken dus!

6. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Het is erg jammer dat er toch een deel op rood gaan ,
    ik wilde anders zien ,leef met jullie mee!

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hahaha.... nou nee... ik kan al voorspellen dat ik gewoon weer ongi ga worden/ben. Niets spannends aan, sorry :D

8. Lilalien

Cynthje geen bloed geeft ...
    Dus wie weet e

9. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden, hoe is t hier? Ben al even niet geweest om te kletsen.
    Zag al heel veel roze op de lijst, wat super zeg, dat belooft hopelijk meer voor de rest van deze maand.

10. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Goedenavond ladies!

Ik kom even meekletsen!

Jaa idd jammer:(.. Iedereen wil dit even graag hier op dit forum.. En als dan de duiveltjes komen terwijl je bijna zeker denkt te weten dat het deze keer wel is, voel je je natuurlijk stom &baal je:(.

Pff, heb vanaaf geen hap door mijn keel gekregen. Zit nu maar GTST te kijken uit pure verveling. Vriendjelief is sporten, en ik zit maar even doelloos te computeren! Njaa doelloos; zwp is natuurlijk wel nuttig &gezellie!

Hoeist met iedereen? Hier nog steeds 6dagen overtijd.. Nog niet getest.. Want kan misschien ook komen doordat ik ben gestopt met de pil en de cyclus weer op gang moet komen (aangezien ik van de 4maanden dat ik nu gestopt ben, maar 1x ongi ben geweest). Dusjaa, ik hoop er nog niet teveel op en wil pas morgen ofzo testen..

Meer dames die al overtijd zijn en nog niet getest hebben?

11. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Blond, dat je het zo lang volhoudt! Op welke cyclusdag zit je nu?

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Aargh.. ik moet nog
    *de was doen,
    *badkamer van schimmel ontdoen (geen afzuiging, kleine ruimte, ijskoud.. terugkerend probleem in de winter, maar zijn nu bezig met nieuw huis, dus probleem opgelost),
    *werken voor mijn promotie (ik weet niet meer wie het er over had vandaag (Subke?, babyproject?), maar ik studeer dus ook nog een soort van.. is voor mijn omgeving het enige excuus waarom ik nog niet zwanger ben, dus!)..

En ik heb geen zin..

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Kom ik dus weer van het toilet af (hoefde helemaal niet te plassen :D) raar!!! Ik heb normaal inlegkruisjes van de Aldi... houd nl niet zo van dikke matten die in je broek aftekenen, en tampons gebruik ik ook al lang niet... wat er uit moet, moet er uit...
    Maar nu heb ik van de Kruidvat (ben immers vaste klant :D bij elke doos testen, meteen een doos inlegkruisjes hahaha) *zou een goeie weekaanbieding zijn!*
    Goed, even weer wat ik wilde zeggen, dwaal steeds af :)
    Tot nu toe 2 streepjes lichtbruin... maar volgens mij is de boel heel waterig óf die dingen absorberen als een dolle :$ Tis net als een kring vies water snappie? met daarin 2 streepjes lichtbruin.
    Dat donkerroze van een uur of 5 heb ik niet meer gezien!?

Snappen jullie mn verhaal nog? hahaha.... hoezo "van hak op de tak" :D Iemand ervaring met kruidvat "absorberende matten" ????

14. mamainwording

14 okt 2007
    39
    0
    0
    Oh hier is het kletsgedeelte..:$
    Ik wor gek.. al aantal dagen overtijd..maar wil eigenlijks nog niet zwanger zijn.. we hadden afgesproken pas over een half jaar te gaan proberen! En nu word ik niet ongesteld. Zaterdag negatief getest, wil er niet allemaal testen tegenaan gaan gooien, maar denk dat ik morgen wel één ga halen!

15. Lilalien

16. Lilalien

en deze overheelijke pralines
    Bekijk bijlage 43212

(dat stukje wat er niet meer aanzit ,it wasn't me:D)

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh wat lief, Lilalien!

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik heb.. de vorige was al opgevouwen.. nu de nieuwe in de machine doen.. *geeft zichzelf schop onder de kont*

19. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Cyntje,

Geen ervaring met die absorberende matten, maar helaas wel met het verliezen van bruin "vies" water. Een dag later word ik dan ongesteld :( Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jij dat ook wordt. Bij mij is dat waterige afscheiding met oud bloed. Hoop dat het voor jou niet opgaat en het gewoon om oud bloed van innesteling gaat...

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Niet verkeerd Lilalien! Jummie! :D

Deel Deze Pagina