klopt hoor! welkom hier!! wij willen allemaal graag zwanger raken, behalve sommige dames, die zijn net zwanger..vandaar! klets maar gezellig mee... is het je eerste ronde voor je eerste kindje?
ik denk (hoop) dat ik die al gehad heb... en dit zit aan beide kanten van mijn buik... beetje de bandenpijn van mijn eerste kindje.. dat idee, maar dan fellere steken.. niet fijn... ook wat pijn laag in de rug... ik doe aan cardiofitness en daarna een uur poweryoga.. ben dus weer flink door de mangel gehaald gisteravond... denk dat het daardoor komt...
Inderdaad! Ik had vandaag mijn eerste bijeenkomst hierover. Ik heb nog geen cursus gedaan. En twijfel sterk. Dat zagen de vrouwen die de cursus zagen ook aan mijn gezicht Maar ik had ook buikpijn tijdens de vergadering dusss... Kijk... we kunnen de bewoners natuurlijk óók in een glazen kooi stoppen, dan worden ze ook niet ziek. Ohh, wat baal ik hier eigenlijk van! Ik heb duizenden euro's gespendeerd aan de nagel zaak van mij, en nu dit!
Nee dit is ronde vandaag was mijn kortste cyclus dag, en mijn langste is zaterdag dus is nu even afwachten maar weer, zo irri dat wachten
tja... of ze daar nu ziek van worden kun je je afvragen... kan ik me niet echt voorstellen.. bacterien zijn tot op zekere hoogte natuurlijk ook belangrijk.. maargoed.. sommige mensne hebben lange nagels en zijn ook nog eens een beetje viezig.. da's natuurlijk geen goede combi?.. ik heb zelf ook lange nagels, maar houd ze wel goed schoon en gebruik regelmatig een dot handalcohol.... is dat dan wel hygienisch?
oo... o.k.... wij zeggen altijd.. :"geef die boer een stoel." hahah... zal wel streekgebonden zijn?.. hihih maar we snappen elkaar weer hoor!
welke ronde is dit nu?.. je schrijft het er niet bij, vandaar.. en dat wachten, ja, da's inderdaad niet zo leuk nee... hebben we allemaal wel last van hier..
Nou... dat is dus ook helemaal mijn standpunt! Onder natuurlijke nagels zitten nét zo veel bacteriën. Kwestie van goed wassen en handalcohol gebruiken. En als mijn kunstnagels nu erg lang waren ala... Nu heb ik er alles afgehaald... speciaal voor vandaag, om lekker schijnheilig in de vergadering te zitten hihihi! Morgen ga ik ze voorzien van iets nieuws haha! By the way... natuurlijke nagels zijn scherper... oudjes hebben een dun velletje, is ook geen geweldige combie
hebben jullie ookal last van kwaaltjes of dergelijke of heeft niemand nergens last van. Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik allerlei kwaaltjes en telkens toch weer teleurgesteld worden zeer vervelend
hallo.. ik kwam nog eens ff kijken, maar heb geen zin om terug te lezen .. iemand update vanaf 15u of zo?