daar ga je nog van terug komen echt niet praktisch.. en over dat apart gaan zitten.. ik moest Tygo om de 2 uur voeden en dan bleef ie 'n kwartier tot 'n half uur 'hangen' dan zit je altijd alleen.. is ook niet fijn..
en op de andere een andere keur bloemetje kan je afwisselen, weet je waar de vorige keer uit is gedronken hahah
grinnik.. nee, je moet natuurlijk wel 'n beetje kijken waar en wanneer, maar op den duur ben je daar zo gemakkelijk in, dat niemand iets gaat zien.. vind dat ook maar niks hoor als iedereen daarop zit te kijken of als je zelf perongeluk bij 'n vriendin erop kijkt
Ojee.... de meest vreemde beelden komen hier voor mijn ogen Hahahaha! Zelfs borstcompressen (kweet nie hoe dat heet) in bloemetjes vorm!
nee, dat niet.. maar had zo'n BH met zo'n flapje en dat was al niet gemakkelijk.. maar missch vind jij 't wel super gemakkelijk hè.. laat 't maar weten als 't zover is
Hoooi dames, wat een gepraat over BV en tiet en cupmaten zeg!! Hier ook straks BV ook ivb mijn alerigieen (astma,exeem en gevoelig huidje) Ik had normaal cupmaat grote B kleine C en zit nu op D/E En openbaar voeden gaat hier ook niet gebeuren. Laat mij maar lekker even privé zitten. Niet in het gezeldschap van anderen dan mijn vriend. Ohh en me kat is KROLS :S
Hummm .... heerlijk om even te ouweh**** over zulke dingen!! Meiden, ik ga lekker nog even bij mn mannetje hangen! Tot morgen!