Het kan voorkomen hoor dat je cyclus van slag is. En wat jammer dat je niemand kunt bereiken. Ik kreeg een mobiel telefoonnummer van VK en mag altijd bellen mocht ik nog vragen en/of andere dingen hebben of willen weten.
Ja ik heb ze in de aanslag maar moet nog eventjes volhouden nog zo'n anderhalf uur niet plassen enzo.
Heb je dan geen testen meer in huis? Welke dag van je cyclus heb je nog geklust met EXmrMeeaan? En wat is je gemiddelde cyclus? en, en, en....
Hier alles goed hoor meiden! spannend heitje! morgen testen?! Rimar....hoop dat je lichaam snel wat duidelijkheid geeft....
Ik vind dat een helemooie gedachte, zeker heel bijzonder, ga giga duimen meis dat je morgen het volgende laat zien: ||
Ja ik ook en dat mijn cyclus niet al te veel van slag is na de mk Maar hoe is het met jou, en met je zwangerschap???
even terug denken. ik heb een walgelijk perfecte cylcus van 28 dagen. tot op de dag naukeurig. mijn ei kwam precies 14 dagen later, hij schiet hij scoort in een keer raak. mijn MK was 12-12 dus als ik uit ga van de SEH verpleegster moet mijn ei dus geweest zijn 26 dec. Ik zit dus nu al 5min naar me beeldscherm te staren. want dat was 1ste kerstdag en hebben we in ruzie + zwaar beschonken toestand een misstapje gemaakt. mijn god
Fijn dat alles goed met je gaat! Hoe is het met je ukkie in je buik? Weet je wat het gaat worden?? Of hou je het spannend Als ik morgen nog steeds niet ongi ben, ben ik echt officieel overtijd en dan ga ik weer een testje wagen. Gister ook maar die was helaas hartstikke negatief... we wachten af!
Oh jee meis, het zou toch niet........ Daar kun je maar op 1 manier achter komen en dat is door te testen, heb je nog tests in huis???
geloof me nou, volgens mij wordt ik helemaal gek. nee ik heb helemaal niks meer in huis. ik kan nu ook niet weg van me werk.
Tja... ik denk dat ik niet de mening van de gyn, vk of whatever af zou kunnen wachten... ze zullen w.s. zeggen dat je een test moet doen. Meer kunnen ze denk ik toch niet doen of zeggen... Lieverd... ga een test halen, dat is denk ik het enigste wat je op het moment gerust kan stellen. De kans is klein dat je zwanger bent, maar is er natuurlijk wel...
Ik heb mijn pendels nog eens goed bestudeerd, en het valt me op dat ik nu allemaal voorspellingen voor een meisje heb, hihi
en toen kelderde mijn temp vandaag ineens weer..... Had zelfs maar 36,4 om 5 u vanmorgen en op de normale tijd waarop ik temp had ik 36,7.... ik heb al zo vaak getest.... Nog geen spoor van ongi hier trouwens...