Meiden ik heb besloten dat ik komende periode maar eens niet ga tempen denk ik. Klopt toch niks van namelijk!
Alleen vrijdagavond en zaterdagavond, manlief heeft deze week iets andere soort diensten, dus ben heel afhankelijk van zijn planning en zin
kan het zijn dat de hcg waarde zich traag vermeerderd?? heb er weleens over gelezen dat ie na 4 dgn bv nog nie meer geworden is..
Ik zie allemaal nieuwe namen voorbij komen, alleen zijn ze nogal stil, jullie hoeven niet bang te zijn hoor, we bijten niet hier, we plagen hooguit wat.
nou nou het is druk hier zeg....wat een testers en testdrang weer zeg!! Heb dat helemaal niet....weet gewoon echt zo zeker dat ik ongi ga worden....dat moet haast wel dus dat maakt het makkelijker! Ik heb er were een paar ongi kwaaltjes bij....puisten! Koppijn.....en zin om vettige dingen te eten....
grinnik.. euh, vandaag is 't niks thesis, zit opt werk.. zou deze avond als de kleine slaapt (om 20u) er eigenlijk in moeten vliegen.. maar kan niet garanderen dat dat ook gaat gebeuren. (gaap) en lees daar niet mee omdat ik 't hier al amper gevolgd krijg
Ik heb ook helemaal geen testdrang hoor! Ik voel ook niet zoveel... Maar had gisteren inderdaad onwijs zin in allemaal vette dingen eten Geen puistjes nog! Ik ga pas de 19e testen als ik dan nog niet ongi ben geworden.
ja maar lijk jullie geklust hebben 'XX' gaat dat geen enkel probleem zijn.. en dan lopen we weer gelijk!!!