NOD Januari 2010 kletstopic

Discussion in 'NOD forum' started by Kubus, Dec 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vieux is op.....ken je het fenomeen dat je naar de dokter gaat en er opeens geen last meer van hebt waar je last van had......als Sven daar ook aan doet slaapt hij vannacht voor het eerst door......CB morgen aan huis.

2. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oke dan heb ik dus wel heel veel mazzel gehad, dacht dat ik het geluk wel niet zou hebben.

3. Seth

Seth Niet meer actief

Tja... hopelijk werkt het....;)
    (maar het zal wel over prikkels gaan etc...)

Tip: neem het op advies van cb op... en speel het elke avond voor Sven af... valt hij gegarandeerd in slaap....:D

ff serieus... hoop dat het helpt....
    peuter slaapt hier weer slecht... en doet hij ook al vanaf geboorte...
    soms het idee dat de bv ertoe aan bijgedragen heeft..... lekker alleen bij mama willen zijn.....;)

4. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    zou het misschien helpen om je ademhaling op te nemen en dan af te spelen vlakbij zijn bedje? misschien een heel stom idee (sorrie)

5. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb ook niet zo'n hoge pet op van het CB, maar hoewel ik nu een goede wijkverpleegkundige heb, eentje die ervaring heeft tenminste en niet alleen vanuit het gem. kind gaat.....we zullen zien. Zal iid over prikkels gaan, maar het is een jochie wat heel veel oppakt, dus tja.....

Overigens gevoel dat mij ei eraan komt......vreemd zou wel erg vroeg zijn deze keer....

6. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee hoor helemaal geen stom idee........je hebt er zo'n beer van en heb ik ook al over zitten denken.
    Nou moet ik wel zeggen dat het ook wel een knuffel kont is.......zegt iedereen en op dit moment is hij papa van het werk aan het houden om een knuffel te halen.....zwijmel.....
    Sommige zeggen ook tegen mij dat ik er nu maar van moet genieten omdat ze het straks niet meer willen....

7. wgev

wgev Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    1,620
    0
    0
    heeeeeeeeeeey ladies :D

zo dat was weer een lange dag werken.
    was vandaag een lampionnenoptocht van china festival hier in het centrum,
    met als afsluiting vuurwerk, oooo, kreeg helemaal oudejaarsnachtkriebels :D:D

en als klap op de vuurpijl ben ik vandaag weer tante geworden!!!!!!

al met al een goede dag dus

nu even teruglezen ;)

liefs

8. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey dames hoe is het hier?
    Hier vanmorgen 45 min om naar werk te komen met de auto (normaal 7 min) en moest door collega het parkeerterrein opgeduwd worden :D Terug ruim een uur er over gedaan, alles stond vast. Nu stront chago, ik ga morgen lekker lopen!!! Doe ik ook wel 45 min over, maar alles beter dan stil staan op iedere hoek van de straat! :D

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

#769 Koeky, Dec 21, 2009
    Last edited: Dec 21, 2009
    Gefeliciteerd Tante Wgev!

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Daarom was ik vandaag al gaan lopen ;) Hoop dat het morgen beter gaat :) Nu was lopen ook wel drama hoor vooral de terug weg. Heel erg glad.

11. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    mijn meisje is ook echt een knuffelkont, vooral met mij! :D
    en het liefst ligt ze ook naast me, om me dan snachts even lekker te knuffelen :D
    maar ze kan ook erg goed in haar eigen bedje slapen :) maar ik heb het erg getroffen zij slaapt al vanaf dag 1 door, moest haar eerste nacht wakker maken en daarna mocht ze 6 uur doorslapen en daarna en daarvoor moest ik haar ook wakker maken.

ik hoop voor je dat het CB je kan helpen, hier ook geen goede ervaringen, maar je weet maar nooit! :)

12. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ook, geen zin om weer al mijn collega's uit te graven aan het eind van de dag, was echt een chaos met weggaan hahaha... Moesten iedereen duwen :p

13. wgev

wgev Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    1,620
    0
    0
    kubus WOOOOW dat duurde wel heel lang dan!!!! ach ja, het is een keuze die je maakt. of 45 min met de auto, en nog maar afwachten hoe je terugkomt, of 45 min lopen en zeker weten dat je weer (normaal) thuis komt

koeky, dank je wel. wat klinkt dat trouwens grappig zo: tante wgev hahahahahahaha geen van mijn neefjes of nichtjes noemt me tante, gewoon bij de voornaam terwijl ze mijn vriend wel oom noemen:(:D

14. wgev

wgev Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    1,620
    0
    0
    hier trouwens ook moeite gehad met wegkomen bij het werk, maar dat kwam omdat er ong. 2000 kinderen met hun ouders over de parkeerplaats liepen, ook chaos dus, maar niet door de sneeuw:p:D

15. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Daarom, ik ga het risico niet meer nemen... Heb ook een vrij nieuwe auto (feb 2009) dus ben als de dood dat er iets mee gebeurd haha
    Toen ik vanavond door 3 buren weer een parkeerplek op geholpen moest worden was het voor mij de druppel. Dat wil ik morgen niet weer! Het begon hier om 18:00 ook weer te sneeuwen dus zal morgen wel nog erger zijn

16. wgev

wgev Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    1,620
    0
    0
    hier ligt wel veel sneeuw, maar niet op de weg, doe er niks langer over dan normaal, om op mijn werk te komen.
    wat een smeerboel zal het bij jullie zijn;)
    hoop dat alle sneeuw er vrijdag en zaterdag nog ligt, lang geleden z'n witte kerst.

17. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha wat deden al die mensen daar dan?

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gek is dat he. Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe het klinkt en hoe het is aangeleerd denk. Mijn dochter noemt mijn broertje of bij z'n voornaam nou ja verkleind dan ;) met je erachter. hahaha Of ome met z'n voornaampje.

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Lang geleden dit wordt mijn eerste :D 8)

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi wonen wij om de hoek van elkaar.

Share This Page