doei mensen die weg gaan hier net me badkamer gesopt nu is het wel leuk geweest voor vandaag ben kapot haha zaterdag weer de rest vh huis
Hahahaha wacht maar......als je hoogzwanger bent krijg je het fenomeen nestdrang, das echt lachen.......'k ging zelfs de luxaflex schoonmaken.........omdat ik alles al had gehad en had er geen controle over. Zijn twee momenten waarop je huis heel schoon en opgruimd is. Een: als je je huis moet verkopen en er komen bezichtigingen en twee: als je hoogzwanger bent en nestdrang hebt.
He meis, ehhh geen idee.....maar het is sowieso vreemd allemaal.....ben met 10 DPO ongi geworden, je moet maar eens mijn kaartje bekijken van de vorige maand staat eronder. Op 6 DPO al spotting, daarna niks, daarna dus ongi, gisteren niks en nu weer wat vanochtend en nu de hele dag verder weinig of niks. Als jij het nog snapt. Verder kan ik geen tampon in.....sinds de bevalling problemen mee, lichte verzakking zegt de dokter maar als dit allemaal zo doorgaat wil ik een verwijzing hebben. Even terug naar mijn ongi en kwalen, blijf aldoor zo duizelig, hoewel het vandaag wat beter gaat dan gisteren. En kramperig gevoel in mijn buik met felle steken.
Subke: Die borsten en je onderbuik, dat kan toch juist een goed teken zijn?! Mamatje: Ja, ik ga dat nu nog niet proberen, de eerste 2 vmks waren ongepland zeg maar we waren er erg blij mee, en verdrietig toen het niet zo mocht zijn, maar pas vanaf deze ronde echt weer bezig, zeg maar Dus ik wacht nog even af. Ik hoop wel de osteo jou direct kan helpen zeg, wanneer ga je?! Leyshena; Nee, dat is ook van vóórdat jij hier mee ging kletsen. Ik had op 8 DPO een vroege test gedaan en die was positief. Alle andere testen daarna negatief en vandaag dus mijn ongi, dus wederom een vruchtje wat niet goed ingenesteld is Succes met je mega lange wachtdagen! Lilalien: Nou, geweldig dat jij altijd zo regelmatig bent,dat is wel fijn, dan weet je waar je rekening mee kan houden! Amle: Jij houdt ons wel helemaal in spanning zeg! MEEAAN::::::::::::::::::: WAAR BEN JE NOU?!
Verder meiden nogmaals bedankt voor alle lieve reacties.... krampen beginnen nu te komen, dus het is echt over en uit. Ga nu ff lekker huilen bij mijn grote mannetje, kleine mannetje ligt op bed.... en dan lekker aan de zeup.... ff een portje, nu mag het weer HELAAS! Nja, en dan na mijn ongi, lekker klussend door naar mijn volgende ei