Kubus; alvast van harte gefeliciteerd! Hoe oud wordt je?? Ik ben 29 + 2 hahahahaha Hier zo ook aflsuiten, morgen weer werken helaas . Weltrusten alvast en voor de klussers; zet hem op !!!
Dag meiden, ik kom mij aanmelden Ik ben nu bezig met Duphaston om mijn ongi op te wekken, die krijg ik dan nog in december. Maar dat is dus nu om mijn eisprong op te wekken volgen jullie het nog? Dus mijn volgende NOD zou rond 15 januari zijn...als ik het correct heb..... Ik zit nu in ronde 14 en gebruik dus Duphaston en Clomid. En sinds dinsdag krijg ik de dubbele dosis van wat ik had. Hoop dat er een hoop roze mag zijn in januari.
@Judith, ja hier dus ook. Vandaar dat ik eigenlijk best wel 'bang' ben dat het bij de 2e moeizaam gaat..
Hoi meiden, kom me ook melden hier, 6 december voor het eerst ongesteld na de bevalling, mijn NOD 3 januari, 1ste ronde. ik ben 22 jaar, ben 19 oktober dit jaar bevallen van een zoontje Rashid. We willen graag voor een 2de gaan zodat ik over 2 jaar mn studie verpleegkundige kan afmaken. groetjes, parmessar
@Kubus, gefeliciteerd! @parmessar, welkom! Dat is snel zeg na je bevalling! Maar goed als je er weer aan toe bent.. en ik snap je redenen wel hoor. Hier zometeen de eerste kerstborrel van het jaar, gezellig! Is tegelijkertijd ook een housewarming en kraamvisite bij collega
Parmessar Dat is vlug... maar wel gezellig... ik had ze hier liever ook wat dichter op elkaar gehad..... zoon en dochter schelen bijna precies 2 jaar... Vriend hield de rem erop... en wellicht ook wel beter mn BI van de zwangerschap.. Zie de bui wat dat betreft alweer hangen..... en zal nu nog wel erger worden.. was bij de tweede nog erger als bij 1.... maarja.. je moet er wat voor over hebben..
pfff dag 1 . van de hoeveel dagen??? Zit ik "al" op dag 5.... hahahahaha van de gemiddeld 33 dagen..... pffff zo jaloers op vrouwen met een kortere cyclus....
hier ook een hoor met een cyclus van 33. Zit nu net in ronde 3, mag dus eigenlijk niet zeuren, vooral als je leest hoelang andere al bezig zijn. Maar wat is dat lang wachten zeg! Daarbij duurt mijn ongi ook altijd zo lang. Vorige maand 7 volle dagen. Zit nu ook weer op dag 7 en hij is nu klaar, tenzij er weer opeens iets gaat komen (dacht ook al klaar te zijn op dag 3, tot er een grote schoonmaak was vanaf dag 4!)
@seth het is inderdaad vlug, maar ik studeer/werk niet meer en mn vriend werkt parrtime...goed geregeld! ben je nu bezig voor een 3de kindje? ik kan het nergens zien
hey meiden, even snel laten weten dat wij een weekendje weggaan (Disney ), dus ik ben er na zondag weer!!!!
Bedoel het niet als commentaar hoor.... vind het alleen maar leuk...!!!! ja..... heb twee januarikindjes uit 2007 en 2009.... zoon en dochter.... Dus mn omgeving zal me wel voor gek verklaren als ik zwanger ben van een derde.... kreeg al op kraamvisite te horen... je hebt nu een knul en een meid dus nu ben je klaar/ is het genoeg.....:x zullen ze wel vragen of t gepland is enzo.... maar ja dat krijg jij ook vast te horen.... mensen.... zucht maarja die reacties zie ik dan wel weer.... eerst nog zwanger worden... EN BLIJVEN.....