Beg mijn MvM test was ook veel lichter dan sommige meiden en zie ben toch echt bijna 18 weken zwanger haha
ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor BEG, zal ik de volgende keer ook wel hebben. al moet ik zeggen dat mijn testen heel licht bleven en ik me daardoor al zorgen maakte, hoop dat met een volgende zwangerschap mijn testen ook iets meer knallen.
Goeiemorgen dames! Nou, mijn programma van gister met alle bussen en treinen is gelukt hoor! Vandaag gaan we lekker ff voor een dagje+nachtje naar Bergen, even uitwaaien en echt tijd voor elkaar. @BEG: komt vast goed hoor, elke persoon verschilt en dan ook nog elke zwangerschap, dus dat is vast met de test-streepjes dan ook zo. @Miracle: nogmaals gefeliciteerd! ziet er echt goed uit!
Miracle ,PROFICIAT!!! beg , zeer mooi testen in je album!! Hier is de temperatuur nog wat hoog maar al fiks gezakt (zie ff) mijn regels zetten niet door ,ik heb ook geen pijn dat ik mijn regels moet krijgen.De CB gewone met kruisje gaf negatief aan. Zo, net naar de wc geweest en er komt meer in rode slierten naar buiten Dus dan zal ik gisteren maar als 1e CD van ronde 2 zetten. Ik ga naar de februari maand ,hopelijk een mooi Valentijnscadeau Degene die nog hun nod moeten krijgen SUCCES Groetjes
lilalien klinkt idd alsof je duivels eraan komen...... niet zo mooi.... Wellicht dat ze vanmiddag ofzo doorbreken...., soms geven ze geen vooraankondiging...
Dat is niet stom hoor.....heel normaal, de onzekerheid zal waarschijnlijk nog wel even blijven......hoop het niet voor je maar je moet er niet raar van opkijken als dat wel zo is. Iemand zei ooit tegen mij, op het moment dat je de pos. test in handen hebt ben je nooit meer zorgeloos als ouder.....en dat klopt.... Dikke knuff voor jou, komt allemaal goed, en als je zo onzeker blijft gewoon een extra echo laten maken.
Hier mijn temp weer zo raar.....maar dan de andere kant op raar zeg maar......in al mijn kaartjes heb ik nog nooit zo'n constante temp gehad als nu.......hahahahaha.......ben wel met etos zwanger worden pillen begonnen, wie weet ligt het daar aan. Trouwens hier niet meer verder tobben met zoonlief.......na drie keer huilen halen we hem eruit en leggen hem tussen ons in.....anders kom ik nooit aan mijn slaap.
heb wel meer gehoord dat vrouwen daar een andere temp van hadden... en andere cyclus.... aanstaande dinsdag mag ik naar vk..... alles goed, alleen ontzettend moe..... Verder al een dikke buik (vandaag echt in positiebroek, want grote spijkerbroeken was niet ruim genoeg meer) en grote(re) voorgevel...... vriend snapt niet dat mensne nog niets gevraagd hebben, maar wellicht durven ze niet..... iig ... ik kan dit niet lang stil houden..... hopelijk heb ik snel een echo...
Hahaha, lekker toch zo een buikje... ik vind een buikje om de goede rede nooit erg iig hahaha ! Heb je nog geen afspraak gemaakt voor je eerste echo dan?
Nee.... krijg eerst een forumulier bij de vk... (was vorige keer zo) en kan dan pas bellen met medisch centrum voor een afspraak.... maaruhhh we gaan een beetje off-topic...
Goeiemiddag meiden! Mag ik ff gillen!? Wat hebben wij een KL*** huis gekocht 2 jaar geleden! Niets als problemen, wateroverlast... slecht afgewerkte dingen, en travo's van keukenverlichting die netgens te vinden zijn grrr.... Nu blijkt er een groot gat te zitten in de waterafvoer in de kruipruimte onder de keuken. Maandag maar een mannetje bellen om te laten maken. Gaan al onze centen weer